@Buthead Ik vind inderdaad hey! ook veel beter op (prijs-)kwaliteitsvlak. Een sterk 5G netwerk, aan 1 Gbps-snelheden voor alle hey!-klanten. En dat voor die lage prijzen. DIGI loopt inderdaad nog achter, wat ook logisch is. Ze hebben geen app, geen voicemail, geen 5G, en de klant moet in BE constant roamen tussen het Proximus en hun eigen netwerk. Maar desalnietemin mogen we blij zijn met hun komst, want dat heeft juist hey! zo goed gemaakt.
Hey kan deftig mee concurreren met Digi op GSM gebied, dat is heel goed, maar ik vrees op het gebied van vast internet dat het een ander paar mouwen zal zijn.
Ik zie de prijs van Hey Nooit op 10 € komen voor een abo met 500 Mbps zoals Digi dat doet. Uiteraard nog niet overal beschikbaar hun Fiber van Digi. Alleen hopen dat Telenet de wholesale prijzen binnenkort moet verlagen .
VossyGamer
+ nog 8
Ervaren Hiker
•
Hey @Buthead,
DIGI heeft inderdaad enkele dagen geleden hun aanbod aangepast.
Ik maak even een overzicht (op 22/01/2026), om in de toekomst te kunnen vergelijken:
DIGI:
7 GB | € 0,01/min. | € 0,07/SMS
hey! telecom:
15 GB | Onbeperkt bellen & SMS'en
Ik ben ook benieuwd wat hey! gaat doen. Gezien ze altijd het beste aanbod proberen te hebben. :)
VossyGamer
4