Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• verbruiksgegevens geven niets aan

Ik heb sinds 23 juni een Hey! Mobile XL van 200 GB. Ik gebruik het veel en het werkt goed. Maar de gebruiksgegevens blijven 0 GB aangeven voor het internet gebruik. Ik wil niet aan het eind van de maand voor verrassingen komen te staan doordat ik niet weet hoeveel ik gebruikt heb. Kan hier svp iets

Vraag

• 

Klantenzone

73

2

0

• Mobiel internet

Beste, Mijn mobiel internet werkt niet meer. Via jullie chatbox is er nooit reactie en via Messenger schrijven jullie dat jullie momenteel niet bereikbaar zijn door de openingsuren. Hoe kan ik iemand bereiken? Wat een slechte service!

Vraag

• 

Technische vraag

83

1

0

• internet stabiliteit

Ik heb problemen met de internetstabiliteit in huis, de connectie valt om de paar minuten weg. Dit probleem doet zich al enkele maanden voor, zowel op laptop als digitale tv. Gsm schakelt automatisch over naar data, dus daarop heb ik er minder last van. De online chatbot van Hey! is geen hulp, op he

Vraag

• 

Internet 

143

3

0

• App werkt niet

App werkt niet.Als ik wil inloggen met itsme krijg ik bericht dat ik nog geen account heb. Hoewel ik de app al maanden heb gebruikt. Als ik dan account opnieuw probeer aan te maken krijg ik bericht data nr al geregistreerd is en daarna foumelding dat de dienst tijdelijk niet werkt of dat ik offline

Vraag

• 

App My hey! 

151

4

0

• kan niet inloggen om verbruik te checken, klantendienst onbereikbaar

Bericht gekregen over 'verbruik buiten bundel', maar kan niet inloggen in 'my hey' account om te zien wat er aan de hand is. Krijg telkens pagina met 'oops, something went wrong'. De klantendienst via chat is een klucht. De bot verstaat niets, en vraagt te wachten tot er een menselijke medewerker op

Vraag

• 

Klantenzone

335

8

0

• Welkom bij de vernieuwde hey! community!

De community verandert en wordt vernieuwd! We bieden je een nieuwe structuur, een frisse lay-out en vooral veel nieuwe mogelijkheden om met andere leden te praten, elkaar te helpen en ervaringen te delen 😊 Het forum is nog in opbouw, dus als je een bug of weergavefout ziet, geen zorgenons, team is

Vraag

• 

Nieuws

34

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K