Wandelaar

• 

3 Berichten

Activatie van SIM kaart

Heeft iemand een idee hoe ik mijn SIM in gebruik kan nemen?
Ik heb het serienummer van 13 cijfers ingevoerd en hetzelfde e-mailadres gebruikt als bij mijn bestelling, maar de activatie wil maar niet lukken. Telkens verschijnt de melding:

Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog nakijken?

Ik heb al meermaals geprobeerd de klantendienst te bereiken via de chat alsook WhatsApp.

Er werd bevestigd dat mijn simkaart inderdaad een probleem heeft met de activatie en ik zou gecontacteerd worden, maar dat laatste is nooit meer gebeurd...

Weet iemand hoe ik dit alsnog aan de praat krijg?

Wandelaar

• 

3 Berichten

Ik probeer ook mijn SIM‑kaart te activeren maar ontvang deze fout

Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?

in de browserconsole:

Access to XMLHttpRequest at 'https://my‑api.heytelecom.be/api/Shipment/ActivationWebPage/?SimNumber=…&emailID=…' from origin 'https://www.heytelecom.be' has been blocked by CORS policy: Redirect is not allowed for a preflight request.

Kan iemand dit technisch probleem doorgeven aan het team?

Bedankt!

Wandelaar

• 

3 Berichten

Wandelaar

• 

12 Berichten

Is blijkbaar bij iedereen zo, ze spreken over hun "experts" maar zo goed zijn die dan toch niet als ze het probleem van de online activatie niet kunnen oplossen.

Klantendienst is waardeloos. Een domme chatbot die steeds weer dezelfde irritante vragen stelt en medewerkers die je amper te pakken krijgt en als je iemand te pakken krijgt dan is het met valse beloftes...

Geaccepteerde oplossing

Moderator

• 

287 Berichten

Dag @lvnskarel, heb je ondertussen extra informatie gekregen en is het probleem opgelost? Indien niet, probeer dan zeker opnieuw contact op te nemen met onze klantendienst. Dit kan via chat, WhatsApp of via sociale media (Facebook en Instagram).

@kdrbek Heb je al contact gehad met onze klantendienst?

Wandelaar

• 

3 Berichten

@YousraB Ik heb in totaal een 7-8 tal keer contact moeten opnemen, het dossier werd telkens foutief als behandeld gemarkeerd... Intussen is het wel in orde gebracht. Bedankt voor de check-up.

Loading...