Rizlaine's profile
Community Manager

Community Manager

• 

1.9K Berichten

Belangrijk: update je My hey-app vóór maandag!

Hallo iedereen,

Een paar weken geleden deelden we een belangrijk artikel over het updaten van de My hey!-app.

Vanaf maandag zullen betalingen via de app helemaal niet meer werken als je een verouderde versie gebruikt.

Om problemen te voorkomen, zorg ervoor dat je minstens versie 1.170 van de My hey!-app hebt.

Is dat niet het geval? Ga dan gewoon naar de App Store / Play Store om de update te doen.

Het duurt maar een minuutje 😉.

Je vindt het volledige artikel hier 😊

En als je vragen hebt, we zijn er voor je !

Wandelaar

• 

41 Berichten

@Rizlaine Ik geef dan via een ander forum-bericht door dat de app maar half werkt. Jij ging dit doorgeven! Vandaag kwam er een update uit voor de app en zoals verwacht zijn de problemen er nog steeds. Wat is het nut dat ik dit doorgeef hier, als er met de feedback toch niks wordt gedaan.

En kom nu niet af met bel de klantendienst (want die is er niet of hoort het in keulen donderen).

(bewerkt)

Ervaren Hiker

• 

171 Berichten

@Converted Inderdaad. Maar de web-app op iOS werkt voor mij uitstekend, als vervanging. Alhoewel het fantastisch zou zijn moest dit de My hey!-app evenaren. 

Dit stel je als volgt in, als je een iPhone hebt:

• Ga naar https://ecare.heytelecom.be/ op een iPhone, via Safari.
  • Druk op de deel-knop.
  • Scroll naar onder.
  • Druk op 'Zet op beginscherm'.
  • Zet 'Open als webapp' aan.

Nu kan je de werkende Klantenzone-website op je iPhone gebruiken.

Dit werkt voor mij goed. En geef altijd correcte tellers bij het openen van het gedetailleerde-verbruik-menu.

Wandelaar

• 

41 Berichten

@VossyGamer​ True. Maar dan ontneem je hen het werk en kunnen ze evengoed de app afschaffen lol.

Community Manager

• 

1.9K Berichten

Hallo @Converted ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem met de nieuwste versie?

Wandelaar

• 

41 Berichten

@Rizlaine​ Nu is het opgelost sinds een week. Enkel de taal die verandert naar frans als je op de tab facturen klikt is er nog steeds. En dat heeft gevolgen wanneer je mobiel wil betalen want de betalingswebsite is dan ook in het frans.

Moderator

• 

297 Berichten

Hey @Converted, Heb je hierover al contact opgenomen met onze klantendienst om dit te melden en te laten onderzoeken?

Wandelaar

• 

41 Berichten

@YousraB​ haha daar ga ik geen moeite insteken hoor in jullie onbestaande klantendienst. Dat jullie IT's het maar zelf uitvogelen...

En maak mss eerst werk van een goede klantendienst die weet waar ze mee bezig zijn.

(bewerkt)

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté

• 

354 Berichten

354

• Moderator