Profiel van Rizlaine
Community Manager

Community Manager

 • 

1.8K Berichten

Update je my hey!-app vóór 26 oktober!

Hallo community,

Goed nieuws: er is sinds vanmorgen een nieuwe versie van de my hey!-app beschikbaar!

Deze versie bevat verschillende verbeteringen, waaronder een belangrijke update.

Vanaf 26 oktober kunnen oudere versies van de app geen facturen meer betalen.
(Geen paniek, het is snel opgelost
😉)

 

Wat je moet weten:

  • Gebruik je een MyHey Android v1.152 of ouder of MyHey iOS v1.151 of ouder?
    Dan kun je vanaf 26/10 geen betalingen meer doen, omdat het oude systeem wordt uitgeschakeld.
  • Om je facturen zonder problemen te blijven betalen, hoef je alleen maar je app te updaten naar versie 1.170 (of nieuwer):
    • Android: MyHey v1.170+
    • iOS: MyHey v1.170+

 

Hoe doe je dat?

Heel eenvoudig:

  1. Open de Google Play Store of de App Store.
  2. Zoek naar my hey!
  3. Tik op Bijwerken.

En dat is alles! Je bent helemaal klaar voor de overgang 😊

Bedankt allemaal voor jullie snelle reactie en oplettendheid!

Heb je een probleem? Laat het gerust weten op de community, we helpen je graag!

 

 

Wandelaar

 • 

34 Berichten

@Rizlaine Heel mooi allemaal hoor de app-update. Maar maak dan dat het achterliggend werkt ook. Als je nu verder klikt op je verbruik, krijg je een error te zien. Dit is trouwens al maanden zo.

Alsook als je taal is ingesteld op Nederlands en je gaat naar de tab "facturen en "help" verandert de taal in het frans...

Community Manager

 • 

1.8K Berichten

Hallo @Converted ,

Heel erg bedankt voor je feedback, ik geef het meteen door aan het juiste team!

Wandelaar

 • 

34 Berichten

@Rizlaine  Dit bedoel ik dus. Heb een Mobile L van 50GB, maar het probleem doet zich ook voor bij men pa en die heeft het S 15GB abo.

(bewerkt)

Wandelaar

 • 

1 Bericht

Ik krijg ook dezelfde error te zien dus we kunnen ons verbruik niet opvolgen. Dit voor alle nummers in ons pakket.

Wandelaar

 • 

4 Berichten

Een familielid onlangs ook laten overstappen naar hey! App ook ineens maar gedownload, opende niet, dat maar gehouden voor een andere keer. Een paar dagen later open ik de app op mijn eigen telefoon, krijg de melding dat er een nieuwe versie is, maar meteen gedownload. Grootste fout ooit. Nu krijg ik gewoon het logo van hey! incredibly smart. En geraak ik met geen mogelijkheid voorbij dat startscherm. Verwijderen, opnieuw installeren, telefoon terug opstarten.... helpt allemaal niks. Zeer vreemd. De vorige versie van de app was erg basic, maar nu werkt het gewoon niet. Al een geluk dat ik de app op zich niet echt nodig heb, maar om verbruik even te checken was dat wel handig. Hopelijk wordt dit snel verholpen. 

Moderator

 • 

252 Berichten

Dag @HD87,Is je probleem inmiddels opgelost? Heb je al contact gehad met onze klantendienst? 

Wandelaar

 • 

4 Berichten

@YousraB​ Nee, ik krijg de app nog steeds niet open (Samsung A16, alle recente updates, Wifi of mobiel netwerk,...). Als je denkt dat de klantendienst mij daarbij van dienst kan zijn, wil ik gerust contact met hen opnemen. Best bellen of gewoon via chat?

Community Manager

 • 

1.8K Berichten

Hallo @HD87 ,

Kan je dit eens proberen:

Lang drukken op het icoontje van de app, klikken op het kleine “i” in het menu dat verschijnt, opslag, gegevens verwijderen.
Dit reset de app volledig. :)

Wandelaar

 • 

4 Berichten

Het kan dus zo simpel zijn, door die stappen te hebben gevolgd; kan ik de app terug openen en gebruiken. Dankuwel! 

Wandelaar

 • 

34 Berichten

@Rizlaine Ik heb dus eerder in dit topic doorgegeven dat er wat problemen zijn met de app, intussen zijn er al 2 app updates geweest en zijn de problemen zoals in bovenstaande screenshots er nog steeds. Jij ging deze feedback doorsturen, maar we zijn 2 maanden verder en nog steeds is het niet opgelost!

Wat is het nut van een forum en een klantendienst (die er geen is) als er met feedback niks wordt gedaan?

Loading...