Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Activatie onmogelijk, Incompetente werknemers waarvan 1 zonder manieren

Waar zou ik er toch aan beginnen, begin februari zakkelijk bestelling geplaatst van 2 mobiel, 1 vast internet. Zoals beweerd 48h simkaart wordt geleverd was zeker niet van toepassing. lang verhaal kort 3 weken geduurt eer dat we alles in orde kregen waar ik erop benadruk dat IK ZELF er achteraan moe

Vraag

• 

Nieuwe structuur

250

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Factuur

Ben al jaren kant bij hey . Heb ik ze 1 keer nodig niet berijkbaar op chat niet en telefoon ook niet chat al dagen geprobeerd. En bellen ook al dagen om na 10 minuten te horen dat alle medewerkers bezet zijn . En dan wordt verbinding verbroken. Stap van vliegtuig af in Turkije en krijg sms dat 80 %

Vraag

• 

Opties en diensten

437

3

0

0

• Uitleg factuur

Wat is mij dat voor firma. Al dagen bezig op chat voor iemand eraan komt . niet dus en bellen ook niet na 10 minuten wordt verbinding verbroken omdat alle medewerkers bezet zijn erover al dagen

Vraag

• 

Nieuwe structuur

206

1

0

0

• Mobiel internet

Na 8 dagen nog steeds geen mobiel internet. Heel vervelend. Wanneer?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

199

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Bewakingscamera met Hey datakaart

Hallo, ik zou graag een bewakingscamera willen aanschaffen van het type LS Vision 4MP 4G Solar. Bij de camera instructies wordt aangegeven dat de datakaart compatibel moet zijn. Weet iemand of dat de datakaart van Hey hiervoor kan worden gebruikt? Dus dat de datakaart 4G connectiviteit ondersteunt e

Vraag

• 

Nieuwe structuur

295

2

0

0

• Activatie SIM .Problemen

Na ontvangst sim kaart geen mobiel internet. Gemeld 3 dagen geleden. Geen soelaas. Het zou 5 tot meer dagen duren ? Pardon. Vreselijk vervelend . Men geeft tegenstrijdige berichten. Klantendienst via chatbot bijna niet te bereiken. Jammer. Had nog extra abbo willen afsluiten. Mja... Wanneer geraakt

Vraag

• 

Activatie

459

2

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K