Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Vast internet en snelheid.

Na al dagenlang een traag tot zeer traag internet te hebben, de modem en alle toestellen (iPhones, TV, Mac's, iPads,...) terug opgestart te hebben ben ik eens gaan kijken wat Hey! belooft van snelheid. Tot mijn verbazing wordt een snelheid van minimum Download:113Mbps en Upload: 11Mbps belooft. Ik h

Vraag

• 

Internet 

2.2K

14

0

• Bpost-staking: Wat je moet weten

Hallo, Ik wil jullie op de hoogte houden van de situatie bij Bpost: er is een staking aan de gang in het zuiden van het land (Wallonië) en sinds gisteravond heeft deze zich uitgebreid naar het distributiecentrum in Brussel. Op dit moment zijn alleen de sorteercentra in Vlaanderen nog volledig operat

Vraag

• 

Abonnement

327

0

0

• Factuur

Waar is mijn factuur

Vraag

• 

Betaling

188

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Details ‘buiten bundel’

Ik krijg op geen enkele manier details over mijn zogenoemd ‘verbruik buiten bundel’ en ik weiger zomaar iets te betalen als men mij niet zegt waarvoor

Vraag

• 

Factuur

745

1

0

0

• Geen SIMKAART ONTVANGEN 0456707217—323210076302323025883044

Beste, Ik heb een gsm nummer van 0456707217 besteld, maar op dat dagen was ik niet thuis, ik had het adres naar mijn buur gewijzigd voordat de GSM kaart was toegekomen.Maar de SIMKAART werd niet bij mijn buur toegekomen wel naar jullie terug gestuurd. De vorige Tracking number is:3232100763023230258

Vraag

• 

Nieuwe structuur

270

2

0

0

• Hulp nodig met overstap

Hallo ik had een orange abonnement dat een familie lid voor mij betaalde hij heeft het dan opgezegd ik wou dan overstappen naar Hey! Telecom en ik heb dan een abonnement deal gekozen. Ik wou mijn huidige nummer behouden. En ik had dan mijn sim info en alles erbij getypt. En ik heb dan een mail gekre

Vraag

• 

Nieuwe structuur

219

1

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten