Discussie
VoWifi op Sony Xperia
Hoe kan je VoWifi activeren op een gsm die niet op de lijst van ondersteunde apparaten staat? De gsm zelf ondersteund VoWifi, maar Hey laat me niet toe de ims instellingen te configureren. Is hier een workaround voor?
Vraag
•
Technische vraag
975
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Censuur???
Deze morgen antwoorden geschreven op enkele onderwerpen. Geen enkel daarvan is zichtbaar na een refresh. Bij een bericht was mij opgevallen dat ik een mededeling kreeg in de trant van "uw bewerking zal gepubliceerd worden na goedkeuring door een moderator ( zijn die er nog @Rizlaine?) . Nooit eerder
Vraag
•
Fun
701
6
0
0
Ontevredenheid over jullie dienstverlening
Hallo Jullie telefoonlijn stuurt me naar dit forum om een klacht in te dienen over de dienstverlening bij Hey!. Overstap aangevraagd op 10/01/2025, sindsdien geen klant meer bij de vorige operator, maar ook geen klant bij Hey!, "er is een probleem met de activatie". De telefoonlijn/social media... g
Vraag
•
Nieuwe structuur
190
1
0
0
Abo wijziging van S naar L
Hallo iedereeen, Kheb net een melding gekregen dat mijn abo is gewijzigd van S naar L. Maar op de app zie ik dat ik enkel 50gb gekregen, en op site staat dat je 80GB zou moeten krijgen?
Vraag
•
Promo
865
2
0
0
Veranderen abonnement
Dag, ik wil mijn abonnement veranderen maar dit lukt niet. Ik probeer via my hey in te login en zo mijn abonnement te veranderen naar mobile L. Vanaf ik mijn telefoonnummer invul staat er 'dit nummer is al een hey!-nummer. Als je het wil wijzigen, kan dat in je My hey!-zone'. Hoe kan ik toch nog mij
Vraag
•
Nieuwe structuur
268
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Youth korting niet toegepast
Ben net in de app gewisseld van abonnement naar iets minder data, ik heb de Youth korting zodat het nieuwe abonnement dus 5 euro minder zou kosten. Dit stond ook bij het tarief toen ik de wijziging wou doorvoeren. Echter na de wisseling staat er bij mijn tarief dat de korting niet is toegepast. Iema
Vraag
•
Nieuwe structuur
424
2
0
0