Discussie
4 nummers op 1 account, hoe?
Hallo, ik heb 4 simkaarten op mijn naam en wil ze koppelen op 1 MyHey account, hoe kan ik dit doen? Via de chat komt er nooit antwoord (al 5x geprobeerd en telkens 1u gewacht). Bedankt voor de feedback.
Vraag
•
App My hey!
2.1K
3
0
0
Onmogelijk beste tarief te kiezen. Dit is diefstal en bedrog
Ik probeer al maanden via de chat contact te nemen zodat ik mijn abonnement opnieuw op het laagste abonnement kan zetten. Er wordt gewoon niet gereageerd, na uren wachten op de chat. De service is gewoon verschrikkelijk. Als consument heb je het recht om maandelijks het beste tarief te kiezen, al ma
Vraag
•
Nieuwe structuur
523
2
0
0
Abonnement wijzigen lukt niet!!!! Wat een gedoe!!!!!
Graag had ik een abonnement gewijzigd van Mobile L naar Mobile S, sinds twee weken, al oneindig veel pogingen ondernomen via de website, helaas lukt dit niet! Al oneindig keer contact opgenomen via Social Media (chat). Na LANG wachten altijd hetzelfde 'riedeltje': Geef even uw gegevens? Altijd maar
Vraag
•
Abonnement
627
1
0
0
[Lifetime Promo] SMS: Je promo is bijna afgelopen. We hopen dat je ervan genoten hebt.
Beste @Rizlaine, @YousraB of iemand anders van het Hey! team, Een tijdje geleden tekende ik in op een levenslange Hey! promotie van -5 EUR per maand en in mijn account overzicht staat (tot op heden) dat deze promotie afloopt op 10-JAN-2025. In 2024 stelde ik een vraag op dit forum en kreeg als antwo
Vraag
•
Promo
1.1K
3
0
0
Hey model en telenet model combineren
Dag iedereen, Ik ben momenteel klant bij Telenet voor internet en digitale televisie. Ik maak bij telenet geen gebruik van de meest recente tv-box maar enkel de digibox. Het verschil is dat bij de digibox alles nog via de coax gaat, maar bij de tv-box via IP ( en je dus bij de tb-box een Telenet int
Vraag
•
Nieuwe structuur
666
2
0
0
Simkaart
Kan ik mijn bestelling annuleren we zitten nu al 3 dagen verder nog steeds geen idee waar mij’ simkaart is en de klantendienst bereiken is nog moeilijker dan asiel aan te vragen in Australië. Indien ik mijn abonnement opzeg worden er nog kosten aangerekend en begint de maandelijkse betaling pas als
Vraag
•
Abonnement
503
3
0