Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Hey Klanten dienst

slechtste klanten dienst ooit,je kunt enkel contacteren via chat als je iemand krijg of heel lang wachten tot iemand komt opdagen ik snap niet hoe deze overheid toelaat0.Minimum wacht tijd 20 minuten loopt tot een uur of helemaal niet. Abonement stop gezet via easy switch ze laten gewoon actief en s

Vraag

• 

Nieuwe structuur

235

2

0

0

• Simkaarten niet te activeren

Hallo Hey team, Heb op 11.12 4 nieuwe simkaarten ontvangen en op 18.12 heb ik deze proberen te activeren. Het werkt niet, na meerdere keren te bellen naar de klantendienst en uren te moeten wachten aan de telefoon is mij op 23.12 beloofd dat het binnen de 4! dagen ging opgelost worden... 26.12 verva

Vraag

• 

Nieuwe structuur

504

3

0

• Oplossing: "De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking"

Hey, Kom je de melding tegen: "De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking" bij het wijzigen van een abonnement? Geen zorgen, je bent niet de enige! Dit is een veelvoorkomend 'probleem', en ik deel bij deze graag de oplossing. De oorzaak: Je kunt een abonnement alleen wijzigen via he

Vraag

• 

Klantenzone

741

0

0

• Even iets over de klantenservice

Hallo, Je hebt misschien gemerkt dat de wachttijd voor onze klantenservice momenteel iets langer is. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je en doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen! Door het succes van onze aanbiedingen ontvangen we op dit moment veel verzoeken tegelijk. We vinden

Vraag

• 

Abonnement

1.2K

6

0

• Overgestapt naar andere provider voor gsm, internet in MyHey niet meer zichtbaar

Ik had tot voor kort zowel gsm abonnement als vast internet. Ik ben voor mijn gsm overgeschakeld naar een andere provider maar voor het internet thuis ben ik bij Hey gebleven. Echter, als ik inlog op MyHey, krijg ik foutmelding: "sorry! we kunnen je verbruik momenteel niet tonen". Mijn internet abon

Vraag

• 

Internet 

930

5

0

0

• Tariefsverandering: nog even geduld, het komt eraan!

Hallo, We zijn erg blij met jullie enthousiasme voor onze nieuwe aanbiedingen 😊. We willen je alleen vragen om een beetje geduld als je vandaag je tarief niet kunt wijzigen via My hey! Het systeem kan wat moeite hebben om alles bij te houden 😉. Geen paniek onze teams werken hard aan een oplossing

Vraag

• 

Abonnement

1.1K

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K