Discussie
internet via dealzz
Hi Via dealzz kan ik nog 10% korting krijgen zowel op gsm als internet. Kan ik nu via dealzz intekenen voor internet en pas later laten installeren als ik verhuis?
Vraag
•
Promo
310
2
0
0
EU Zone iban
Is there any email to contact? Live chat is sooo terrible, please provide a customer care email where I can provide details for my problems. Thank you. I cannot add my IBAN Italian to the automatic SEPA authorization as you only accept Belgian numbers
Vraag
•
Factuur
240
2
0
0
IBAN Eu zone
Is there any email to contact? Live chat is sooo terrible, please provide a customer care email where I can provide details for my problems. Thank you. I cannot add my IBAN Italian to the automatic SEPA authorization as you only accept Belgian numbers
Vraag
•
Nieuwe structuur
108
0
0
0
Geaccepteerde oplossing
Wanneer krijg ik bevestiging afspraak internet aansluiting?
2 weken geleden heb ik de overstap gewaagd van Orange naar Hey. GSM overdracht is zeer vlot verlopen, bedankt hiervoor. Voor internet moest in 3 alternatieve data doorgeven voor de omschakeling. Tot vandaag nog geen antwoord. De 3 voorgetselde data liggen op komende week. Wanneer zal ik info verkrij
Vraag
•
Activatie
362
1
0
0
Netwerknaam "broadcom"
Sinds dit weekend is mijn normaal netwerk niet meer beschikbaar; Ik zie nu enkel netwerken "broadcom" en "Gues-Orange-...". Het netwerk "Orange-..." waarmee ik normaal verbind is dus verdwenen. Ik heb modem reeds herstart, maar zonder resultaat. Hoe krijg ik dit opgelost?
Vraag
•
Nieuwe structuur
318
1
0
0
Dashboard not showing data consumption
For over a week now, the data consumption on my dashboard reads as 0 even though I have used data. I am concerned that I may be fast approaching my data limit. The correct consumption amount is displayed for telephone minutes and SMS. Any idea how this can be fixed?
Vraag
•
Nieuwe structuur
232
2
0
0