Discussie
Internatonaal bellen
Hallo, we zijn momenteel aangesloten bij telenet en hebben de optie 'internationaal bellen' waarbij we voor € 10/maand 2000 minuten krijgen om buitenlandse nummers te bellen (zowel in BE als in de rest van de EU). Bestaat deze optie ook bij Heytelecom? Telenet is heel duur (abonnement met internet)
Vraag
•
Opties en diensten
366
3
0
0
Voorstel drukte klantendienst
Dag Hey gebruikers, Aangezien er duidelijk nog regelmatig frustraties zijn rond de klantendienst via chat stel ik het volgende voor: Een systeem waarin je kan zien hoeveel klanten er nog voor je zijn en dus in de wachtrij staan. Ik vermoed dat dit systeem al wel bestaat intern aangezien de hey medew
Vraag
•
Nieuwe structuur
279
3
0
Aanvraag Overdracht Internet zogezegd "onbehandelbaar"
Hallo, Ik heb sinds vandaag de overstap gemaakt met Mobiel + Internet. Helaas kreeg ik een mail (gericht aan ene IRIS) dat ik onvoldoende informatie over de kabel zou hebben aangeleverd om mijn internet over te dragen. De overdracht van internet zou gebeuren van Orange naar Hey! - dus binnen dezelfd
Vraag
•
Activatie
319
1
0
0
Voorstel nieuw abonnement
Dag iedereen, Ik heb gezien dat er een nieuw abonnement is uitgekomen waardoor mobile XL eigenlijk niet meer concurrentieel is. Daarom stel ik het volgende voor: Een aanpassing aan het mobile XL abonnement naar compleet unlimited of een compleet nieuw unlimited abonnement aan dezelfde prijs als mobi
Vraag
•
Abonnement
405
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Klant worden problemen
Beste, Ondanks goede ervaringen bij mijn beide kinderen, stel ik nu toch wel een mindere ervaring vast bij mij. Klantendienst telefonisch al 2x gebeld maar kan niet zeggen wat er aan de hand is / moet wachten + chat sessies worden nooit beantwoord . Reeds op 23/3 mail ontvangen dat ik een sim kaart
Vraag
•
Activatie
535
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Activatie en account aanmaken
Simkaart ontvangen vandaag en onmiddellijk geregistreerd met nummeroverdracht. Dit is vlot gegaan want kon na enkele minuten telefoneren met de hey kaart. Echter geen mobiel internet mogelijk, apn instellingen correct en automatisch ingesteld. Dus wachten he, 2 uur gewacht op een antwoord van de cha
Vraag
•
Activatie
423
1
0
0