Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Service ver zoek...

Ik probeer nu toch al van gisteravond 18 uur contact te maken met Hey! via chat voor een simpel vraagje. Komt er een chatrobot die schrijft dat ik niet moet weggaan en mij verbind met een medewerker maar.... Vandaag, 1 dag later, 10u45, is er nog steeds geen antwoord, en reageert ook niemand op mijn

Vraag

• 

Nieuwe structuur

985

2

0

0

• Klantendienst niet bereikbaar

Ik wil mijn abonnement herroepen wegens onbereikbare klantendienst, levering niet binnen termijn en bovendien levering van de simkaart op een verkeerd adres. Blijkbaar zat mijn vorige adres nog in hun systeem van vroeger; bij de bestelling nu had ik wel mijn huidige adres ingegeven. Maar de klantend

Vraag

• 

Nieuwe structuur

307

2

0

• Foutmelding bij activatie simkaart

Ik heb vandaag mijn nieuwe sim ontvangen maar bij invoeren 13 nummers en mail krijg ik een foutmelding dat de simkaart niet geactiveerd kan worden. Ik heb een aantal keren gebeld en een aantal keren gechat maar krijg niemand aan de lijn. Wie kan mij verder helpen?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

660

5

0

0

• activatie

Ik ben overgestapt van Orange naar Hey en na meer dan een week kan ik nog niet bellen.

Vraag

• 

Nieuwe structuur

271

1

0

0

• Geen intenet

Nog iemand zonder internet in regio Antwerpen ( Zandhoven)?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

671

5

0

0

• overschakeling van Orange naar Hey!

Ik wil heb een nieuw contract afgesloten met Hey! voor mobiele telefonie & internet dat vroeger bij Orange zat. In dit contract staat duidelijk datum overdracht : op moment van installatie, wat op 24 jan 2025 zal zijn. Ik kreeg echter van Orange bericht van vanaf 6/1/2025 mijn nummer is gedeactiveer

Vraag

• 

Nieuwe structuur

370

1

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten