Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Tariefplan wijzigen

Hoi, Het lukt me niet om mijn tariefplan voor mijn gsm-abonnement te wijzigen. Steeds krijg ik de melding dat mijn nummer niet in aanmerking komt. Heeft iemand anders dit probleem ook ervaren, of weet iemand hoe ik Hey! kan bereiken om een oplossing te vinden?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

332

2

0

0

• Is the internet lagging?

Since switching from Voo to Heytelecom my connection is just awful, everything is lagging. Anyone else experiencing this?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

487

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Gegevens gebruik niet zichtbaar

Beste Ik ben net klant van hey geworden en wanneer ik me gegevens gebruik wil raadplegen zegt het dat het niet zichtbaar is. Kunnen jullie dit aub oplossen Mvg Teyssir

Vraag

• 

Nieuwe structuur

344

1

0

0

• Esim

Beste community, Na al die tijd is het eindelijk zover: de eSIM is beschikbaar bij Hey Telecom! Ik heb met succes mijn fysieke simkaart omgezet naar een eSIM via de instellingen op mijn iPhone. Het enige wat je nodig hebt, is wifi. Volg gewoon deze stappen: 1. Ga naar Instellingen 2. Selecteer Mobie

Vraag

• 

Technische vraag

4.8K

3

0

• Onterechte wijziging factuur en voorwaarden

Geachte heer/mevrouw, Ik schrijf u naar aanleiding van mijn mobiele abonnement bij Hey Telecom. Mijn maandelijkse factuur is zonder uitleg gestegen van €9 naar €19, terwijl ik bij het afsluiten van mijn contract heb getekend voor €9 per maand. Ook is mijn datahoeveelheid van 20 GB per maand onaangek

Vraag

• 

Factuur

398

2

0

0

• KLACHT!! GSM nr al 7 maanden niet bereikbaar!! Klantendienst kan/wil dit niet oplossen

In Mei 2024 zijn wij overgestapt naar Hey. Al van bij de start is het nr niet bereikbaar. We kunnen er wel mee bellen, maar ontvanger krijgt steevast een ander nummer te zien. Als we zelf naar ons nr bellen krijgen we melding dat dit nr niet is aangesloten. Ik heb al ettelijke keren contact opgenome

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.4K

2

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten