Discussie
Mobiel internet
Na 8 dagen nog steeds geen mobiel internet. Heel vervelend. Wanneer?
Vraag
•
Nieuwe structuur
209
1
0
Geaccepteerde oplossing
Bewakingscamera met Hey datakaart
Hallo, ik zou graag een bewakingscamera willen aanschaffen van het type LS Vision 4MP 4G Solar. Bij de camera instructies wordt aangegeven dat de datakaart compatibel moet zijn. Weet iemand of dat de datakaart van Hey hiervoor kan worden gebruikt? Dus dat de datakaart 4G connectiviteit ondersteunt e
Vraag
•
Nieuwe structuur
323
2
0
0
Activatie SIM .Problemen
Na ontvangst sim kaart geen mobiel internet. Gemeld 3 dagen geleden. Geen soelaas. Het zou 5 tot meer dagen duren ? Pardon. Vreselijk vervelend . Men geeft tegenstrijdige berichten. Klantendienst via chatbot bijna niet te bereiken. Jammer. Had nog extra abbo willen afsluiten. Mja... Wanneer geraakt
Vraag
•
Activatie
488
2
0
Activatie nieuwe sim.
Ik probeer al 2 dagen mijn nieuwe simkaart te activeren. Maar nu heb ik geen mobiel internet en kan ik geen account maken op my hey. Ik probeer dus ook al 2 dagen jullie via chat te contacteren, zonder succes. Ik krijg geen antwoord.
Vraag
•
Activatie
338
3
0
0
Overstap van Orange naar hey gedaan op 07/03/25 en nog steeds geen internet
Ik ben op 07/03 overgestapt van hey naar Orange (mobile S). Ik heb nog steeds geen internet ondanks het feit dat ik de klantendienst gebeld heb op 13/03, 14/03, 15/03 en 18/03. Men ging de boodschap telkens doorgeven en ik zou een sms ontvangen van zodra het in orde was. Ook deze ochtend geen intern
Vraag
•
Nieuwe structuur
294
2
0
0
Overstap Orange
Overstap van Orange naar Hey! sleept aan. Vier dagen geleden werd mijn aansluiting bij Orange automatisch afgesloten (dat ging vlot!), maar sindsdien is de aansluiting via Hey! nog niet gebeurd. Ik zit dus al enkele dagen zonder telefoon en berichtmogelijkheden. Ik ben dus zowel privé als profession
Vraag
•
Activatie
467
1
0
0