Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Geaccepteerde oplossing

Fout op factuur - klantendienst onbereikbaar via chat

Hoi, Gisteren (18/12/2024) ontving ik een nieuwe HEY factuur waarop er kosten worden aangerekend voor een "gemiste afspraak". Aangezien ik in de periode 11/11/2024 - 10/12/2024 helemaal geen afspraak heb gemaakt (laat staan een afspraak gemist) zou ik dit dus graag laten rechtzetten. Jammer genoeg i

Vraag

• 

Factuur

503

1

0

0

• kortingen / actie's bij andere winkels

ik kwam bij hey deze website tegen met kortingen enzo op andere winkels https://heytelecom.izify.com/ weet iemand iets meer? @Rizlaine @VossyGamer

Vraag

• 

Promo

426

2

0

0

• 2 gsm nummers op 1account

Hallo, Ik heb 2 gsm nummers op 1account, maar in de app zie ik er maar 1 staan, dus kan ik de andere niet controleren. Op de chat moet ik niet wachten ,want daar kom toch niks uit, zo dood als wat. Kan iemand mij helpen Vrg

Vraag

• 

App My hey! 

331

1

0

0

• De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking.

Hoi, vandaag de mail aangekregen van de nieuwe tarieven/datalimiet. Voor een aantal gezinsleden lijkt het intressant om te wisselen van abbo. Zo eenvoudig als het lijkt en wordt voorgesteld in de mail is het blijkbaar niet. Telkens als ik een abonnement wil wisselen krijg ik volgende melding "De sma

Vraag

• 

Nieuwe structuur

759

5

0

• Data in de EU ineens betalend ?

Goedemorgen allemaal, Allereerst: mijn appli heeft zichzelf geupdate en blijkbaar hebben mijn zoon en ik sinds vandaag er een pak data bij. Waarvoor dank, Hey ! Desalniettemin zijn de kleine lettertjes ineens veranderd. Als je naar de (nieuwe) abonnementenpagina gaat en je klikt op Hey! S of Hey! M

Vraag

• 

Internet 

2.1K

4

0

• Geen account kunnen aanmaken

Ik probeer een account aan te maken, maar wanneer ik m´n wachtwoord moet ingeven, krijg ik meteen de boodschap dat het format niet juist is... Ik geef 2x hetzelfde (sterke) ww in, maar de bevestigingsbalk wordt niet blauw (blijft grijs) Wat doe ik mis?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

202

0

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten