Discussie
Welkom
Ik heb op 19 februari contact opgenomen met de klantenservice om mijn nummer over te zetten van Leica Telecom naar Hey! Telecom, en ik heb de medewerker alle benodigde gegevens gegeven. Het gesprek duurde ruim 30 minuten, waarna het gesprek werd afgebroken. Ik belde opnieuw en een andere medewerker
Vraag
•
Nieuwe structuur
188
1
0
0
eerste factuur
Op 15 januari ben ik overgestapt van BASE naar een hey! mobile S abonnement. De overstap verliep vlot, maar bijna anderhalve maand later heb ik nog steeds geen enkele factuur ontvangen. Wanneer mag ik een eerste factuur verwachten? Er staat nog steeds 'Je hebt nog geen factuur' in mijn hey! portaal
Vraag
•
Factuur
481
2
0
0
Kan simkaart niet activeren
Beste, zoals ik hier meermaals kan lezen is er een probleem met het activeren van mijn simkaart. Krijg steeds melding dat er een fout is opgetreden kijk bovenstaande gegevens na. Alles is correct ingegeven. Hulp gevraagd aub.
Vraag
•
Abonnement
236
1
0
Geaccepteerde oplossing
Nieuwe abonnee.
Goeiemorgen iedereen, ik heb op 20/02/2025 telefonisch de overstap gemaakt van Orange prepaid naar hey!Mobile. Na dit (- lange, 50 min.), vriendelijke telefoontje mocht ik via E-mail mijn contract voor 2 telefoonnummers, met nummerbehoud, en de dommicilieringsaanvraag ontvangen. So far so good… Ik v
Vraag
•
Abonnement
639
3
0
0
Korting Monizze klanten
Hallo Ik ben onlangs overgestapt van Telenet naar Hey via Monizze. Op Monizze stond dat ik 10% korting ging krijgen op mijn factuur. Ik heb de link genomen van Monizze en mij via deze link ingeschreven. Nu krijg ik mijn eerste factuur en blijkt dat deze 10% korting niet verrekend werd. Hoe komt dit?
Vraag
•
Nieuwe structuur
216
1
0
Aansluiting met beschadigde coax
Hey hey! Community Ik was aan het kijken om mijn vast internet bij hey! te nemen. Ik woon momenteel in een appartement op de eerste verdieping (huur). Sinds ik hier ben ingetrokken heb ik altijd internet gehad via VDSL. Nu met de promo waarbij installatie gratis is, overweeg ik toch over te stappen.
Vraag
•
Technische vraag
400
2
0
0