Discussie
Voorstel klantenservice via email
Beste Hey! liefhebbers, Ik weet dat hey zich focust op goedkope prijzen en daarom telefonisch niet te bereiken is. Daarom mijn voorstel: Klantenservice bereikbaar maken via mail. In mijn ogen heeft dit enkele voordelen. 1) De minder dringende vragen kunnen op deze manier behandeld worden. 2) Wachtti
Vraag
•
Nieuwe structuur
780
1
0
Kan Hey App niet openen.
Ik heb net de Hey App uit de android store geïnstalleerd maar wanneer ik die wil openen blijft die hangen bij het rode opstartscherm. Dus ik zie enkel een rood scherm met het HEY symbool erop. Kan iemand helpen om verder te gaan en mijn account te zien?
Vraag
•
App My hey!
483
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Easy Switch voor mobiel abonnement verplicht of niet?
Hallo, Ik ben al klant bij Hey! telecom met vast internet en één mobiel abonnement. Binnenkort had ik graag nog een mobiel abonnement 'verhuist' naar Hey! telecom. Bij de virtuele provider (die enkel mobiele abonnementen aanbied) waar mijn tweede mobiel nr aktief is , vind ik nergens een Easy Switch
Vraag
•
Abonnement
665
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Mededeling: hey! verlaagt prijzen & biedt de scherpste deals!
Hey, Goed nieuws voor mobiele gebruikers! Het hey!-merk van Orange reageert snel op de komst van nieuwe telecomspeler Digi. Vanaf 18 december vernieuwt hey! haar abonnementen: Mobile S: 15 GB, onbeperkt bellen en sms’en voor slechts €5/maand (identiek aan Digi, maar bij hey!: een eerste klasse 5G-ne
Vraag
•
Promo
2.5K
7
0
Black friday extra data
Beste, Bij deze mijn vastellingen voor de prijsveranderingen. Ik zie dat hey! inderdaad de prijzen gaat volgen van digi voor het abonnement mobile S oneindig bellen + sms/mms op alle abonementen. Volgende prijzen zie ik: hey! mobile S: 15GB voor 5 euro Hey! mobile M: 25GB voor 9 euro Hey! mobile L:
Vraag
•
Promo
606
2
0
0
Fout in app an site
Hi Als ik ineternet wil bestellen via de app of site krijg ik 2 x internet 1x aan 34 € en 1 x 35,1€ dus totaal 69,1 € Dus geen 34 €
Vraag
•
Nieuwe structuur
372
1
0
0