Discussie
12 mnd €10 korting geadverteerd, echter maar 3 mnd op contract vermeld
Na 5 pogingen op 5 dagen, geen enkele reactie via de chat. Ik probeer het hier maar eens. Aangemeld voor internet bij Hey vanwege een aanbieding, 12 maand lang €10 korting. Elke dag laat mijn google news feed deze aanbieding zien, vandaag ook weer. Geopend, gelezen, aangemeld en monteur ingepland vo
Vraag
•
Promo
3K
1
0
Activatie simkaart gaat niet
Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen. Ik wil deze activeren via jullie website. Ik geef het simkaartnummer correct in en een correct emailadres. Iedere opnieuw krijg ik echter een foutboodschap: "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?". Ik cont
Vraag
•
Activatie
380
1
0
0
Geen simkaart ontvangen na 2 weken
Ik heb meer als 2 weken geleden een nieuwe simkaart besteld maar nog steeds niets ontvangen. De klantendienst antwoordt ook niet
Vraag
•
Nieuwe structuur
902
6
0
0
eSim : voordelen
Waarom eSIM noodzakelijk is ; https://androidworld.nl/achtergrond/waarom-de-e-sim-zo-handig-is/
Vraag
•
Opties en diensten
918
3
0
Zuny migratie en Customer Zone
Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! 🎉 Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. 👉 Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer. Je wordt gevraagd om dit in te voeren om je
Vraag
•
Nieuwe structuur
681
2
0
0
Eerste factuur
Recent zijn we overgeschakeld naar Hey! alles vlot verlopen voor de overgang van onze GSM nummers en het internet thuis. Echter waren we verbaas van de eerste factuur, aangezien de promo van 10€/maand korting de eerste drie maanden niet in rekening is gebracht. Ondertussen ook al meermaals de "Chat"
Vraag
•
Nieuwe structuur
392
1
0
0