Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• hey! internet

Op 29 september heb ik een internetabonnement voor een vriend afgesloten voor €29 per maand for life. Dit viel nog binnen de promotieperiode die eindigde aan het einde van september. In het contract dat hij een week na de bestelling per e-mail heeft ontvangen, wordt de €10 kortingspromotie echter ni

Vraag

• 

Nieuwe structuur

960

2

0

0

• overdracht mobiel nummer lukt niet

Goede middag Op 19/09/2024 heb ik aan Hey gevraagd om een mobiel nummer van men operator over te nemen Een dag later ontving ik een sim kaart , ik kon die niet valideren Dat melde ik aan de klantendienst In tussen zijn al 3 andere dossiers opgemaakt om het probleem te lossen Men vraagt steeds wat ge

Vraag

• 

Klantenzone

476

2

0

• Geaccepteerde oplossing

40 GB 15,- / 80 GB 14,-

Mijn huidige abonnement bied bij 40 GB voor 15 euro maar de nieuwe abonnementen bieden 80 GB voor 14 euro ... Hoe kan ik mijn huidige abonnement overzetten naar de nieuwe voorwaarde?

Vraag

• 

Klantenzone

8.2K

1

0

0

• n.v.t.

n.v.t.

Vraag

• 

Fun

568

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Betalingsherinnering. Domiciliëring ineens verdwenen

Dag allemaal, Over het algemeen ben ik zeer tevreden over Hey. De app werkt nog steeds niet helemaal, maar ik ben nog niet in het zak gezet. Helaas... de eerste Proximus-achtige frats heeft zich aangediend. Ik kreeg afgelopen week ineens een SMS "hey! 0 Oeps: je hebt een openstaand bedrag van 11 eur

Vraag

• 

Factuur

769

1

0

• Verbruik buiten abonnement

Volgens mijn gedetailleerde factuur heb ik 818 MB data gebruikt in de categorie "Mobiele internetverbindingen en/of multimedia in het buitenland". Wat mij 5 EUR extra heeft gekost bovenop mijn abonnement. Het is mij echter niet duidelijk waar deze kost vandaan komt. Het is wel zo dat ik in de factur

Vraag

• 

Nieuwe structuur

679

3

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten