Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Kosten "Internationaal" ondanks in EU bundel of op wifi??

Ik was recentelijk in Griekeland en kreeg toen ik landde een sms: "Hey, in Griekenland bel, sms, en surf ik zoals in België". Tijdens mijn verblijf zat ik op wifi in het hotel of gebruikte ik mijn EU bundel zoals aangegeven in de sms. Na 6 dagen kreeg ik een sms van 8080 dat "hey, je surf nu in het

Vraag

• 

In het buitenland

1.1K

8

0

• ipv6

Bij Telenet kreeg ik een ipv6 adres assigned via dhcpv6 & configuratie van een /56 prefix. Mijn router deelde dan verder de adressen uit, uit de range die ik doorkreeg. Dit werkte prima. Na het bridgen van mijn HeyTelecom modem krijg ik ook een ipv6 adres assigned. Ik heb mijn router ingesteld via d

Vraag

• 

Technische vraag

1.2K

5

0

0

• overschakelen abonnementen - geen internet

Goeiemiddag Na overschakelen van abonnement ( huidig is nu Mobile L ) is er geen internettoegang op het betreffende toestel Hulp gevraagd via chat ( wat een ramp ) Chatbot stelt enkele vragen en dan krijg je de melding dat een collega het zal overnemen 2 uur later wacht ik nog steeds op een collega

Vraag

• 

Nieuwe structuur

511

2

0

0

• gsm abonnement

HELLEP ,HELLEP...... help natuurlijk,!! overgestapt van Orange naar Hey ,dat heeft MAAR 1 maand geduurd . Ferm he, om SNEL internet te hebben. Nu probeer ik enkel mijn GSM nog om te zetten wat ik OOK 1 maand geleden had gevraagd. Precies heeeel moeilijk! HEY chat, is onbegonnen werk, geen antwoord.

Vraag

• 

Abonnement

388

1

0

0

• "Easy switch" alles behalve "easy" + totaal geen support (internet)

Beste, Ik probeer het dan maar via dit kanaal, hopelijk meer response: Sinds enkele weken ben ik na 20+ jaar klant bij Mobi/Orange overgestapt naar Hey, zowel voor mobiel als internet. Mijn mobiel abonnement blijkt correct overgeschakeld te zijn. Mijn internet is rampzalig momenteel. Sinds Augustus

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.6K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Wie weet het

Volgens mijn app heb ik 0 GB inbegrepen buiten België. Terwijl mijn abonnement zegt 40 GB in België en Europa?

Vraag

• 

Abonnement

710

1

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten