Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Geen wifi, geen bekabeld internet en 2de nummer kan ik niet overzetten

Hey, ben net geswitched van Orange naar hey telecom. De mails ontvangen dat alles van op afstand ingesteld kan worden en blabla.. probleem nu is dat ik via mijn orange modem 0 internet signaal tot bij mijn toestellen (tv, computer krijg). Verder heb ik ook geen wifi meer voor mijn mobiele toestellen

Vraag

• 

Nieuwe structuur

464

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Roaming kosten €60 op nog geen minuut??

Ik probeer al meer dan een week de klantendienst per chat te bereiken. Uren en uren… maar geen respons. Mijn dochter ging onlangs op vakantie. Ze krijgt een bericht binnen dat ze in het buitenland surft ‘s nachts om 2u09, terwijl ze ligt te slapen. Ook om 2u09 krijgt ze plots bericht dat haar surfli

Vraag

• 

Factuur

667

1

0

• Verbruik in de app en myhey zone.

Sinds kort hebben mijn partner en ik een abbonement bij Hey telecom. Als we naar de app gaan of de myhey zone op de website kunnen wij ons verbruik van de mobiele data niet zien. Belminiten en sms kunnen we wel raadplegen, mobiele data blijft echter op 0 GB staan. Is hier een oplossing voor?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

466

1

0

• 2x Internet bij "mijn producten" op de hey website

Ze hebben vandaag Hey Internet komen installeren bij mij thuis. Op de website van Hey in het overzicht met producten krijg ik echter 2x het internet te zien, wellicht is éen daarvan (die zonder contractstartdatum en 39€/maand) een overblijfsel van een mislukte installatie in het verleden, kan deze v

Vraag

• 

Klantenzone

2.5K

1

0

• Kan adres niet wijzigen via de app

Beste, Ik zou graag mijn facturatieadres wijzigen van mijn account. Als ik dit via de app of online klantenzone probeer te doen krijg ik deze foutcode: Annulering van je registratie Je wenste een wijziging van je betalingsmethode te annuleren (Voor het development team: de API geeft een 404) De klan

Vraag

• 

Klantenzone

1.1K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Installatiekosten terugvorderen bij overstappen naar Hey!

Beste, In augustus ben ik overgestapt naar Orange. Er was toen een promotie van verminderd tarief en geen installatiekosten. Nu leer ik dat er bij Hey! momenteel nog een betere promotie geldt (lifetime 10€ korting) en zou willen overstappen. Nu vraag ik me af wat Orange dan zal doen met de installat

Vraag

• 

Nieuwe structuur

674

2

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K