Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• installatie internet verzetten of annuleren lukt niet

ik wil graag mijn installatie van internet verzetten, deze staat nu ingepland op 23/09/2024 (10:00 - 15:00) maar ik zou die graag willen verzetten. Dat lukt echter niet online, als ik een andere datum aanklik staat er dat ik een tijdslot moet kiezen, maar ik zie geen tijdsloten. Op de chat krijg ik

Vraag

• 

Internet 

1K

4

0

• Geen mobiel internet na wijziging abonnement - klantendienst reageert niet

Ik heb gisteren mijn abonnement gewijzigd van XL naar L en sindsdien heb ik geen mobiel internet meer. Het internet-icoon bovenaan het scherm gaat enkele keren aan en uit per seconde. Met mijn andere SIM in mijn toestel heb ik geen probleem, daar kan ik mee surfen. Ik heb de APN al terug ingesteld,

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.9K

3

0

0

• Klantendienst reageert niet - geen mobiel internet

Ik heb gisteren mijn abonnement gewijzigd van XL naar L en sindsdien heb ik geen mobiel internet meer. Het internet-icoon bovenaan m'n scherm gaat enkele keren aan en uit per seconde. Met mijn andere SIM in mijn toestel heb ik geen probleem, daar kan ik mee surfen. Ik heb de APN al terug ingesteld,

Vraag

• 

Nieuwe structuur

870

3

0

• Sim werkt niet

Sim werkt niet alles al geprobeerd zelf de zogenaamde email waarmee het besteld is. Los dit zo snel mogelijk op contact vinden met jullie service is drastisch slecht. Alvast bedankt,

Vraag

• 

Nieuwe structuur

354

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Powerline adapter

Kan ik met een hey-abonnement een powerline adapter gebruiken om mijn Wifi netwerk uit te breiden naar twee andere verdiepingen (One mesh) Bijvoorbeeld deze https://www.krefel.be/nl/p/41004459-av1300-gigabit-powerline-ac-wi-fi-kit

Vraag

• 

Internet 

739

2

0

• Sim activeren werkt niet

Alle emails geprobeerd die ik bezit zelf degene waar het zogezegd besteld op is werkt niet. Ik word hier gek van de chatservice trekt op niks krijg na zelf 2u wachten geen antwoord . Kan via nergens contact vinden met jullie . Los dit zo snel mogelijk op ik heb hier geen tijd voor. Ik moet documente

Vraag

• 

Nieuwe structuur

390

1

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten