Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Mobiel netwerk

Met goed nieuws beginnen ,we draaien op een zeer degelijk mobiel netwerk Dat van Orange Als technicus ben ik daar trots op Deel jullie bevindingen !!

Vraag

• 

Technische vraag

735

1

0

• TV-Gids

Bestaat er voor Hey! een TV-Gids app analoog aan de Orange app, waar je snel een overzicht hebt van wat er op TV speelt? Met de overstap van Orange naar Hey! is mijn Orange app ook (begrijpelijk) uitgeschakeld.

Vraag

• 

Opties en diensten

547

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Bestelling overstap internet niet in te vullen zoals gewenst

We wensen heel graag over te schakelen maar het bestelproces voor "hey! Internet" vlot niet helemaal: Base zit niet in de lijst bij "huidige operator" en kan evenmin ingegeven worden in een vrij veld. Moet hier dan Telenet gekozen worden? Gaat dat dan goed komen met de Easy Switch ID en het klantnum

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.5K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

internet bestaande klant niet aan 29€

Hi Waarom krijgt iemand die al klant is voor gsm, internet thuis maar voor 6 maanden aan 29 € en niet livetime?

Vraag

• 

Promo

837

2

0

0

• Abonnement van 20GB maar er slechts 10 GB krijgen

Gedurende een volledige dag proberen binnen te geraken in de chat. Ook de dag voordien heel wat problemen.Na lang wachten eindelijk iemand aan "de lijn" maar die had het gesprek opgestart en nadien niet meer gereageerd.Na enkele uren wachten heeft er uiteindelijk iemand het gesprek overgenomen en de

Vraag

• 

Promo

718

3

0

0

• Problemen met bereik mobiel netwerk

Hallo, Ik probeer het via deze manier aangezien ik via de chat geen hulp krijg. Ik heb sinds een 3tal dagen geen of slecht bereik op mijn mobiele telefoon. Ik heb het "hey! 20 GB boost-pack" een tijdje geleden gekocht en nooit problemen gehad. Ook mijn vriendin heeft hetzelfde pack en heeft gelijkti

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.3K

3

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten