Discussie
overschakelen van Telenet
Ik sta op het punt om over te schakelen van Telenet naar Hey maar zo veel negatieve reacties doen mij aarzelen. Ik zie geen positieve reacties dus ik twijfel
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.7K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
contact met Hey
Kan iemand mij vertellen hoe ik in contact kan komen met de klantendienst van 'Hey'? Ik vind geen klachtenformulier terug, geen telefoon nummer of e-mail adres, geen adres waarop ik een brief kan sturen.... enkel een chatbox waar geen reactie komt.... Thanks!
Vraag
•
Nieuwe structuur
4.2K
2
Geaccepteerde oplossing
tarief upgrade en niks werkt nog
kan iemand mn mobiele data weer activeren? alles werkte prima tot ik upgrade naar L... krijg niemand te horen via chat
Vraag
•
Technische vraag
604
1
0
Activatie van SIM-kaart duurt lang
Beste, Ik heb vorige week mijn nieuwe SIM-kaart van 'Hey' ontvangen en heb de instructies op de brief gevolgd om ze te activeren. De webpagina geeft aan dat de activatie gelukt is, maar een week later heb ik nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen dat de SIM-kaart actief is. Ik probeer op de link
Vraag
•
Activatie
418
1
0
Geaccepteerde oplossing
verbruik buiten bundel limiteren
Ik beheer als ouder 2 abonnementen van mijn kinderen. Al meerdere malen overschrijdt één van mijn kinderen (die ADHD en autisme heeft) de databundellimiet. Hierdoor schiet mijn factuur de hoogte in door de extra verbruikskosten. Ik wil daarom het verbruik buiten de bundel onmogelijk maken of eventue
Vraag
•
Factuur
942
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Geen verbinding met mobiele data
Ik ben vorige week overgestapt van tariefplan en kan sindsdien niet meer verbinden met mobiele data. Contact opnemen met de klantendienst heeft geen nut, want die reageren niet. Na uren wachten nog stééds geen antwoord. Dit is ronduit schandalig, ik betaal voor een service en kan er niet eens gebrui
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.6K
3
0