Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• overschakelen van Telenet

Ik sta op het punt om over te schakelen van Telenet naar Hey maar zo veel negatieve reacties doen mij aarzelen. Ik zie geen positieve reacties dus ik twijfel

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.7K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

contact met Hey

Kan iemand mij vertellen hoe ik in contact kan komen met de klantendienst van 'Hey'? Ik vind geen klachtenformulier terug, geen telefoon nummer of e-mail adres, geen adres waarop ik een brief kan sturen.... enkel een chatbox waar geen reactie komt.... Thanks!

Vraag

• 

Nieuwe structuur

4.2K

2

tarief upgrade en niks werkt nog

kan iemand mn mobiele data weer activeren? alles werkte prima tot ik upgrade naar L... krijg niemand te horen via chat

Vraag

• 

Technische vraag

604

1

0

• Activatie van SIM-kaart duurt lang

Beste, Ik heb vorige week mijn nieuwe SIM-kaart van 'Hey' ontvangen en heb de instructies op de brief gevolgd om ze te activeren. De webpagina geeft aan dat de activatie gelukt is, maar een week later heb ik nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen dat de SIM-kaart actief is. Ik probeer op de link

Vraag

• 

Activatie

418

1

0

verbruik buiten bundel limiteren

Ik beheer als ouder 2 abonnementen van mijn kinderen. Al meerdere malen overschrijdt één van mijn kinderen (die ADHD en autisme heeft) de databundellimiet. Hierdoor schiet mijn factuur de hoogte in door de extra verbruikskosten. Ik wil daarom het verbruik buiten de bundel onmogelijk maken of eventue

Vraag

• 

Factuur

942

1

0

0

Geen verbinding met mobiele data

Ik ben vorige week overgestapt van tariefplan en kan sindsdien niet meer verbinden met mobiele data. Contact opnemen met de klantendienst heeft geen nut, want die reageren niet. Na uren wachten nog stééds geen antwoord. Dit is ronduit schandalig, ik betaal voor een service en kan er niet eens gebrui

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.6K

3

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K