Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Geaccepteerde oplossing

Geen internet, hoe contact met hey via messenger

Deze namiddag geen internet, op hey chat geen response, hoe hen contacteren via messenger

Vraag

• 

Internet 

1.1K

2

0

0

• Connected without internet

Ik ben sinds eergisteren aangesloten bij Hey internet (thuis). Sinds vandaag is mijn nummer overgezet. Sinds vandaag heb ik ook geen internet niet meer, zowel bekabeld als WiFi. Ik heb alles gereset etc, de chatknop werkt niet en er is geen nummer om naar te bellen. Kan hier iemand mij helpen?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

463

2

0

0

• Een herinnering van tips en tricks om jouw internetverbinding te verbeteren

Hallo, Je weet hoe graag we een gelukkige community willen hebben die zoveel mogelijk antwoorden terug kan vinden op ons Forum. Daarom hebben we aan jou gedacht! Hier volgen enkele nuttige artikelen over jouw vaste internet. https://community.heytelecom.be/t5/Blog/Heb-je-problemen-met-je-WiFi-verbin

Vraag

• 

Nieuwe structuur

282

0

0

• Kan simkaart niet activeren

Vraag

• 

Technische vraag

668

2

0

• Ontdek Vossy Gamer!

Hallo, Vandaag zetten we @VossyGamer in de spotlight ! 🙂 Wat vind je zo leuk aan de Community? Ik vind het leuk dat hey! een jonge provider is, die de enige provider is die echte 'stunts' doet (op vlak van grote aantallen GB, voor lage prijzen) en vernieuwend is. Ik vind het tof dat (potentiële) kl

Vraag

• 

Nieuwe structuur

414

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Verbruik internet

Dag iedereen. Ik heb volgende vraag. Kan iemand zijn verbruik zien (internet)? Ik weet wel dat we ongelimiteerd internet hebben maar soms is het wel eens interessant om te weten wat we verbruikt hebben op een maand. Op dit moment zie ik 0GB staan bij mij verbruiksgegevens in de hey mobile app. Ik zi

Vraag

• 

Technische vraag

969

2

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten