Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• paswoord

Ik wil het paswoord van Hey veranderen in mijn eigen pw. Dat blijkt niet te werken, ik krijg de melding dat dit onjuist is.

Vraag

• 

Nieuwe structuur

251

1

0

0

• Nieuwe provider

Hey allemaal Ik kom van orange naar hey en heb op 28 september een overdracht gevraagd van al mijn diensten bij orange. Vandaag zijn meer dan 1 maand verder en Alleen mijn internet is naar hey gegaan. De rest blijft hangen bij orange. Reden dat mijn idkaart vervallen was sinds februari. Hu, wat??? M

Vraag

• 

Activatie

820

1

0

0

• Klantendienst niet bereikbaar???

Wil graag overstappen naar Heytelecom (begin al te twijfelen) ,zit momenteel met een prepaid kaart en ze vragen een easyswitch id voor de nummer overdracht maar die heb ik niet. Wat te doen ? Met die vraag wilde ik de klantendienst contacteren maar dit lukt me gewoonweg niet, reeds +-30 min naar muz

Vraag

• 

Nieuwe structuur

619

1

0

0

• Na 2 weken is de simkaart nog steeds niet ontvangen en reageert niemand op de chat.

Tot op heden heb ik mijn sim kaart niet ontvangen. Ik heb geprobeerd om contact op te nemen met de klantenservice, via webchat en facebook, helaas zonder resultaat. Gezien deze situatie, wil ik graag mijn abonnement op dit moment stopzetten. Kunt u mij informeren over uw proces om dit abonnement te

Vraag

• 

Nieuwe structuur

516

1

0

0

• switch naar domiciliëring via Visa Card

Ik zou graag opnieuw mijn factuur via Visa-domiciliëring betalen zoals voorheen bij Zuny. Ik heb reeds 2x geprobeerd om dit te wijzigen in mijn account, maar finaal krijg ik steeds een foutmelding. Resultaat betalingswijze is nog steeds via overschrijving en er werd al 2x 1€ geboekt op mijn Visakaar

Vraag

• 

Nieuwe structuur

355

2

0

• Geaccepteerde oplossing

alle data opgebruikt

Hallo, ik kreeg een sms dat mijn data opgebruikt is, maar als ik ga zien naar mijn verbruik heb ik 0,5gb verbruikt van de 20 gb. Kan iemand nazien wat er gebeurt? Dank bij voorbaat

Vraag

• 

Klantenzone

666

2

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten