Discussie
Plannen voor esim?
Hallo iedereen, een tijd geleden las ik dat Hey nog steeds van plan is om esim aan te bieden maar dat een datum nog niet beschikbaar was. Naar geruchten zal binnenkort de iPhone 16 pro geen fysieke simkaart meer kunnen gebruiken, daarom vraag ik me af of Hey nu al meer zicht zou hebben of esim binne
Vraag
•
Technische vraag
1.4K
2
0
0
verbruik?
Zowel mijn dochter als ik krijgen via de app en op PC al meer dan een week ons verbruik niet meer te zien. OK, we krijgen veel data, maar ik wil toch graag nakijken dat ik niet over de limiet ga...
Vraag
•
Abonnement
1.3K
2
0
Ervaringen internet thuis
Ik wil via deze weg eens polsen naar de ervaring van mensen die vast internet thuis hebben via Hey! Ik vind heel wat negatieve commentaren over de klanten service en hoe die moelijker te bereiken zijn, maar vind niet zoveel info over hoe het vaste internet ervaren wordt.
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.6K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
For life??
Hallo, We hebben interesse in overdracht van een mobiel nr + vast internet van onze huidige operator Orange naar Hey!. Bij alles te hebben ingevuld (nog niks bevestigd) had ik het contract nagelezen en staat er bij het vast internet, alsook de datums kloppen niet in de onderstaande tekst: Internetpr
Vraag
•
Promo
3.2K
3
0
Kies je Avatar hey!
Halloo, Nieuw op het forum, je kan je avatar hey! direct kiezen 😊 Hoe doe je dat? Dat is heel makkelijk! Ga naar je profielKlik op "Afbeelding bewerken"Klik op "Selecteer een andere avatar".Klik op "Uit de community"Selecteer de collectie "AvatarKies je avatar 😊Aarzel niet om me te vertellen wat j
Vraag
•
Nieuwe structuur
309
0
0
Promo 10 Gb + 10 Gb extra (via mijn voordelen))
Hallo, Ben sinds vandaag klant bij Hey en heb een mobiel M abo aangeschaft, 10 Gb + 10 Gb extra (die onder voordelen staat). Ik heb begrepen dat je eerst de 10 Gb van je abo moet gebruiken en dat je dan pas die 10 Gb extra kan aanspreken, klopt dat? 10 Gb kan je ook binnen de EU gebruiken, maar ik v
Vraag
•
Nieuwe structuur
402
1
0
0