Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• sim kaart activeren met mailadres met '+'

Het lukt met niet om de geleverde sim kaart te activeren met het mailadres waarmee ik die bestelde. In dat mailadres zit een '+' teken, en ik krijg telkens de melding dat het mailadres ongeldig is. Hoe kan ik de sim activeren?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

709

1

0

0

• Mijn nieuwe kaart activeren

Ik ben een nieuwe klant en heb mijn sim kaart ontvangen. Men vraagt mij om deze te activeren met het simkaartnummer en mijn mail. Dit heb ik meermaals geprobeert maar zonder succes. Dit komt telkens weer, (Sorry, we konden je simkaart niet activeren. kan je bovenstaande informatie nog even nakijken)

Vraag

• 

Nieuwe structuur

604

1

0

0

• Klantendienst niet bereikbaar

Ook hier is de klantendienst niet bereikbaar. ik probeer een 2de nummer toe te voegen, maar geraak niet binnen bij de klantendient. Service mag beter, als ik niet binnen geraak op korte termjn, dan maar terug overschakelen, dit werkt niet.

Vraag

• 

Nieuwe structuur

509

1

0

0

• Het gekende probleem: op afstand overschakelen van Orange naar Hey loopt fout ...

Ook hier weer bij mij het probleem dat er niet zonder probleem kan worden overgeschakeld van Orange naar Hey. Terwijl dit eigenlijk onderdezelfde paraplu zit. Technieker kan pas binnen .... 28 dagen (!) langskomen. Klantendienst nergens bereikbaar, niet via chat, facebook of instagram. Spijtig Hey t

Vraag

• 

Nieuwe structuur

875

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Chat reageert niet

Ik probeer via chat een vraag te stellen maar krijg geen medewerker vast .. 2 maanden geleden heb ik aangevraagd om internet via Hey te hebben. Nog steeds niet in orde ... Is er een emailadres of telefoonnummer om de klantendienst te contacteren? Dank voor jullie hulp

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.1K

3

0

0

• Chat niet bereikbaar

Ik probeer via chat een vraag te stellen maar ik krijg geen medewerker vast... Ik heb 2 maanden geleden een aanvraag ingediend om internet via hey te nemen . Nog steeds geen internet.. en ook geen reactie ..

Vraag

• 

Nieuwe structuur

454

1

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten