Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• MMI-code en geen verbinding

Hallo, ik ben nieuwe klant. Wanneer ik mijn wachttijd wil aanpassen vooraleer het overgaat naar Voicemail, krijg ik telkens een bericht dat MMI-code niet correct is en eer geen verbinding is. Met jullie chat komt er ook geen oplossing. Graag een succesvolle oplossing. Mvg José

Vraag

• 

Nieuwe structuur

454

1

0

0

• Al 2 dagen zonder telefonie en net klant

Hallo, ik stapte gistermiddag over van Orange naar Hey, tot mijn spijt… want nu kan ik al twee dagen niet bellen of sms’en of deze ontvangen. ik nam een pakket voor internet en een pakket voor onbeperkt bellen en sms’en met 50GB data… mijn data werkt, maar mijn telefoonnummer lijkt niet te werken (o

Vraag

• 

Nieuwe structuur

497

1

0

0

• Geen netwerk na nummeroverdracht

Ik heb mijn simkaart ontvangen, geactiveerd via de website en vandaag (24h), viel mijn netwerk weg van mijn vorige provider (undo). Echter als ik de Hey telecom simkaart insteek en activeer heb ik geen netwerk. (al gedurende 3 uur) Ik ben dus onbereikbaar op dit ogenblik. Volgens Undo is mijn abonne

Vraag

• 

Activatie

1.5K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Thread rond visual voicemail verdwenen?

Zou het kunnen dat het ideeën-gedeelte van het forum verdwenen is, en daarmee ook de thread rond visual voicemail? Kunnen we een nieuwe update krijgt ivm timing implementatie van deze feature?

Vraag

• 

Opties en diensten

2.6K

1

0

0

Niet duidelijk

Als nieuwe klant zou ik graag wat meer informatie willen over het abonnement: "hey! 20 GB boost : 40 GB" Wij zijn nogal veel in het Groot Hertogdom Luxemburg. In een popup bij het kopje "België + Roaming EU" staat te lezen: "Je abonnement voor gebruik in België en oproepen en sms/mms-berichten die j

Vraag

• 

Abonnement

1K

3

0

Niemand reageerd

Op de website is al heel de week niemand bereikbaar. Je krijgt zelfs een error blad als je my hey wilt inloggen op de website. In mijn vorige bericht had ik gemeld dat ik plots 20 GB kwijt was. Na 4 dagen 6 a 7 keren per dag te proberen had ik eindelijk iemand te pakken. Er werd een dossier opgestel

Vraag

• 

Abonnement

643

1

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten