Discussie
Geaccepteerde oplossing
Femtocell
Hallo, Ik ben momenteel klant bij Orange. Aangezien ik op een appartement woon die door de isolatiegraad feitelijk een kooi van Faraday is.. heb ik weinig signaal. Daarbij heeft Orange mij toen een Femtocell geleverd om dit probleem op te lossen. Echter vroeg ik mij af of ik deze kan/mag behouden bi
Vraag
•
Nieuwe structuur
697
1
0
Geaccepteerde oplossing
klantenservice
Hallo, gelieve een nummer toe te voegen die ik kan bellen in plaats van alleen maar te chatten M.v.g anom
Vraag
•
Klantenzone
648
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hey boost
Hallo, We zijn nog niet super lang bij hey! maar heel tevreden. Normaal krijgen we na 1 jaar de bonus van 40 gb. Nu ging ik in de app kijken en staat deze er al bij. En dit na amper 2 maanden... Is dit bij nog andere mensen ook zo?
Vraag
•
Promo
1.3K
4
0
Ik wil Nieuwe klant worden maar lukt niet
Beste, Help help❗️ Ik wil onze 2 andere nummers ook klant maken Gsm abonnement van 20 gb (10€) En mijn tv abonnemet ook naar jullie overschakelen... Helaas lukt dat niet... gisteren vandaag 30 keer geporbereerd Gelieve voor de actie vandaag verloopt deze te doen. Ik heb het gisteren ook gebraagd via
Vraag
•
Nieuwe structuur
403
1
0
0
Can't Acitvate my app, and no access to internet
Hi There, I activated my Sim card today, but i can't create an account or use the internet. The 4G/G is flashing and can't access internet. How i know that my Sim card activated? I followed the insctructions and my old Sim card has been blocked, also i can call from Hey Sim card no issues with that.
Vraag
•
Internet
764
2
0
0