Discussie
GSM heeft andere mast opgepikt van een land zonder roaming, terwijl ik in een land met roaming zat.
Ik ben op reis geweest naar Corfu dat naast Albanië ligt. Een paar keer heeft mijn gsm het signaal opgepikt van Albanië ipv Corfu. Hierdoor moet ik 60 euro meer betalen dan normaal. Via de chat had ik meteen contact opgenomen op het moment zelf dat ik berichten had gekregen dat ik 60 euro buiten bun
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.2K
4
0
Verkeerde factuur - chat functie helpt niet
Ik heb reeds tot drie maal toe geprobeerd om via de chat een verkeerde facturatie op te lossen. Telkens krijg ik de boodschap dat ik online moet blijven en dat ik gecontacteerd zal worden door een medewerker. Na drie uur nog steeds niets. Dit werkt gewoon niet. Weet iemand soms toevallig hoe ik deze
Vraag
•
Nieuwe structuur
817
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Verschillende abonnementen in één account groeperen
Ik heb gebruik gemaakt van de laatste promo om mijn 5 sim kaarten bij Telenet over te zetten naar Hey. Ik heb dat dus in 5 verschillende operaties gedaan aangezien er nog geen klantennummer was om aan te koppelen. Is er een manier om de 5 sim kaarten nu te groeperen in één abonnement zodanig dat ik
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.5K
1
0
0
Abonnement
Voor dit nr is op 26/3 een abonnement genomen op naam van Martens Rita. Doch doordat ik ook nog een abonnement heb op een ander tel nr worden deze nrs bij jullie door elkaar gehaald. Resultaat , voor dit nr is er tot op vandaag geen active simkaart. Kunnen jullie aub terug een simkaart opsturen en d
Vraag
•
Abonnement
436
1
0
0
Activatie internet loopt mis
Al 4 dagen geen internet. Vorige provider was orange en zette het internet stop maar 3 dagen moeilijk contact via de chatrobot en af en toe iemand die probeerde te antwoorden. Vandaag bericht dat de technieker komt op 2 mei, dus meer dan 2 weken geen internet. Het verzetten naar een vroegere datum v
Vraag
•
Nieuwe structuur
511
1
0
0
My Hey! app werkt niet meer
Geachte, De 'MyHey app' op mijn gsm werkt niet meer. ik doe de app open en hij blijft uren, dagen op het beginscherm staan. K heb de app al opnieuw geïnstalleerd maar het probleem is niet opgelost. Iemand nog last van of wanneer wordt dit opgelost door Hey!? Met groeten, Bert
Vraag
•
Nieuwe structuur
2K
4
0
0