Discussie
Geaccepteerde oplossing
Factuur
Beste ik krijg hier men eerste volledig factuur voor 98€ wat opvalt is dat er opstartkosten worden aangerekend voor 59€ niet tegenstaande ik van Orange naar hey ben overgestapt dit zou zonder opstartkosten zijn ook staat er voor men internet 39€ terwijl ik voor de eerste 3 mnd 10€ per maand verminde
Vraag
•
Factuur
1.3K
2
0
0
078 nummers
waarom is deze "goed om weten" die er gisteren nog stond vandaag verdwenen?
Vraag
•
Factuur
1.1K
1
0
0
Slechte en of stilstaande beelden op tv
Beste sinds enkele weken heb ik last van tv beeld dat stopt, alles geprobeerd met orange, men Devolo weggenomen, men repeater weggenomen, als laatste heb ik nu mijn tv bekabeld, deze is nu rechtstreeks aangesloten op de modem, nog altijd stilstaande beelden, een technieker heeft gisteren mijn modem
Vraag
•
Nieuwe structuur
1K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Levenslange Promo toont als Promo 24 maanden met einddatum in profiel
Beste, Een tijdje geleden ben ik van mijn 2Gb naar een 20Gb abonnement overgestapt (waarbij de -5 EUR levenslange promotie actief was). Echter in mijn profiel staat er een `Promo 24 maanden` van -5 EUR die afloopt op 10/01/2025. Is dit correct en kan ik dit **bleep**en? Of moet dit worden aangepast?
Vraag
•
Promo
1K
1
0
Lijn bezet
Beste, Regelmatig komt er lijn bezet naar eender welk nummer ik bel. Dit is terug in orde als ik mijn smartphone in vliegtuigstand zet en dan terug op normaal zet. Hoe komt dit en wat kan ik eraan doen? Mvg, Andy
Vraag
•
Nieuwe structuur
467
1
0
0
Telefonisch contact
Kan iemand mij eens vertellen hoe je telefonisch contact kunt krijgen met Heytelecom
Vraag
•
Factuur
648
1
0
0