Discussie
netwerk problemen
Wij zijn altijd heel tevreden geweest van hey telecom, fantastisch bereik zowel binnenhuis als buitenhuis. Sinds dinsdagnamiddag hebben zowel ik als mijn partner geen enkel bereik meer binnenhuis. Sindsdien probeer ik ook de helpdesk te bereiken zonder enig succes. Kan iemand mij vertellen hoe het k
Vraag
•
Netwerk
506
1
0
0
Helpdesk bereiken
Beste, Ik ben altijd heel tevreden geweest van hey telecom. Ik had fantastisch bereik zowel binnenhuis als buitenhuis. Sinds dinsdagnamiddag ben ik binnenhuis helemaal niet meer bereikbaar. Ik probeer ook sindsdien contact op te nemen met de helpdesk zonder enig antwoord. Kan er langs deze weg ieman
Vraag
•
Nieuwe structuur
509
1
0
0
Dag 3 zonder internet! The show must go on...
Ondertussen drie dagen zonder internet... Gisteren wel het lef gehad om mij een factuur op te sturen. Veel marketing en blabla op de website en socials, zoals deze lachwekkende belofte: "Zonder verstoring" 😂 Straks een call met Orange om weer terug te verhuizen naar hen zodat ik deze rommel eindeli
Vraag
•
Internet
981
1
0
0
Al 2 dagen zonder internet, klantendienst reageert niet of houdt ons aan het lijntje
Overgestapt van Orange naar Hey!, grootste fout van mijn leven. De klantendienst is totaal onbereikbaar via de chat, geen telefoonnummer te vinden. Intussen zou het internet al 2 dagen actief moeten zijn bij ons en er gebeurt juist niets. Een regelrechte schande deze provider, ik stap meteen weer ov
Vraag
•
Nieuwe structuur
707
1
0
0
Factuur NIET volgens aanbieding!!!!
Beste, Ik ontving zonet mijn factuur! Er worden mij ineens 59 euro aangerekend ‘opstartkost’ terwijl deze in de aanbieding waarop ik intekende gratis was! Mijn internet is aangerekend aan 39,00 terwijl opnieuw in de aanbieding 29,00 euro voor de eerste drie maand werden vermeld. Ik ben dus absoluut
Vraag
•
Promo
1.2K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Dekking Orange Maaskant
Kan hier iemand info geven over dekking van het Orange netwerk regio Dilsen Maaseik Kinrooi?
Vraag
•
Nieuwe structuur
915
1
0