Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Installatiekosten aangerekend ondanks promotie & klantendient onbereikbaar

Begin januari werd vast internet van Hey-telecom geïnstalleerd bij mij. Ik had ingetekend op een promotie waarbij onder andere de installatiekosten gratis waren. Op mijn eerstvolgende rekening zag ik dat deze kosten toch aangerekend werden. Nadat ik herhaaldelijk contact zocht via de chat (want dit

Vraag

• 

Nieuwe structuur

445

3

0

0

• Klantendienst onbereikbaar

Reeds een week probeer ik via verschillende kanalen de klantendienst te bereiken maar ik krijg nergens gehoor. Als recent nieuwe klant voel ik me een beetje in de steek gelaten. Dus ik probeer hier dan nog maar eens. Er zijn verkeerde kosten aangerekend bij 1 van mijn mobiele nummers. Vorige weekend

Vraag

• 

Factuur

919

2

0

0

• simkaart niet ontvangen

Ik heb 14/02 een simkaart bij jullie aangevraagd voor mijn moeder van 80 jaar. Jullie site zegt dat die binnen de 48 uur in de brievenbus zou zitten maar tot nu toe nog steeds niks. De zending bijft bij bpost op 'in verwerking' staan. Ik heb al via de chatbot het probleem proberen aankaarten, maar i

Vraag

• 

Activatie

1.4K

2

0

0

• Onduidelijkheden en geen internet bij overstap Orange naar Hey

Hallo, Ik zou vandaag van Orange naar Hey overgaan voor mijn internet. Mijn internet via Orange is beëindigd, hier heb ik een mail van en het werkt niet meer. Maar ik zie niet hoe ik nu via Hey op internet kan? Ik vrees dat het nog niet kan? Ik krijg een mail dat er 8/3 een technicus zal langskomen

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.9K

4

0

0

• Al 2 dagen geen internet na overstap Orange!

Al twee dagen geen internet nadat me een automatische overstap van orange was beloofd. Bovendien blijf ik maar mails krijgen vr een zogezegde ‘installatie’ midden MAART! Klantendienst totaal onbereikbaar op alle kanalen!!!! HELP! 🤷‍♂️

Vraag

• 

Technische vraag

2.8K

3

0

0

• Hey internet

Allo, mijn internet is vrijdag 16/02/2024 overgeschakeld van Orange naar Hey! . Maar in My Hey! onder product zie ik dat Begin datum Contract is nog niet ingevuld .... waarom niet?

Vraag

• 

Internet 

2.5K

3

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten