Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Ontdek de nieuwe functies van het forum!

Hello allemaal, Je hebt al misschien een verandering opgemerkt op onze forum. Ten eerste heb je de mogelijkheid om een zoekfilter in te stellen op basis van de inhoud die je wil. Het is veel makkelijker om het forumnieuws te volgen 😊 Je hebt de mogelijkheid om direct vanaf de voorpagina een nieuw g

Vraag

• 

Nieuwe structuur

789

1

• Nieuwe klant worden lukt niet

Beste, ik probeer al ruim drie dagen me aan te sluiten bij Hey, dit echter zonder succes. Telkens wanneer ik in het bestelproces het installatieadres wil invullen, ontbreekt er zogezegd mijn bus nummer (wat een verplicht veld is). Wanneer ik mijn bus nummer invul, opent er een pop-up venster dat het

Vraag

• 

Nieuwe structuur

540

1

0

0

• Simkaart

Hallo, Ik heb op 7-02-2024 2 simkaarten besteld, 1 voor mij en 1 voor mijn vrouw. Twee dagen later was mijn simkaart toegekomen maar van de 2e simkaart geen enkel spoor of bericht. We zijn nu 10 dagen verder en heb nog steeds geen simkaart ontvangen. Mijn simkaart is vandaag geactiveerd. Nu probeer

Vraag

• 

Activatie

960

1

0

0

• Vraag over mijn factuur

Gisteren een 2de factuur ontvangen voor de periode van 8jan 2024 tot 7 feb 2024 terwijl ik mijn eerste factuur betaald heb op 8januari voor de periode van 6 jan tot 7 jan ? Ik kon gisteren niemand bereiken via de chat en vandaag staat het rood....hoe moet ik dit oplossen??? klantnummer18415879

Vraag

• 

Technische vraag

480

1

0

0

• Bereikbaarheid helpdesk

Sinds 15:00 probeer ik via chat iemand te bereiken zonder succes. Is dit bereikbaar zijn? hoe kan ik iemand bereiken aub?

Vraag

• 

Technische vraag

715

1

0

• Problemen met facturen

Oplichters!!! Klant sinds 07/02/24 voor internet. Heb een factuur van 39€ terwijl ik de eerste 3 maanden internet aan 29€ zou hebben!!! Afzetters!!!! Mensen met reclame lokken!!!! Mensen trap hier niet in! Klantenservice klanten zone trekken op niks!! Je kan na een week klant niks raadplegen!!! Antw

Vraag

• 

Factuur

1.3K

2

0

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten