Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• 1 account voor meerdere nummers

Beste, Ik geef het op als ik deze week geen antwoord krijg dan zet ik alle nummers over naar een andere provider. Ik ben al meer dan 1 week elke dag aan het proberen te chatten, maar daar komt 0,00000 reactie op of hulp. Hopelijk kan hier iemand mij helpen en anders zet ik alles over naar een andere

Vraag

• 

Technische vraag

1.7K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Belwaarde Orange prepaidkaart recupereren.

Hey, Ik heb ongeveer acht jaar geleden een tempo Giga prepaidkaart gekocht bij Orange, ik heb die eigenlijk altijd meer gebruikt om online te kunnen zijn, en niet om te bellen, waardoor er op deze kaart een mooi bedrag staat. Onlangs kwam ik toevallig uit op jullie website, en het aanbod staat mij a

Vraag

• 

Producten

1.5K

1

0

• Werkt VoWIFI/VoLTE bij Oneplus en Hey!/Orange?

Ondersteunt hey!/Orange Vowifi bij de Oneplus 3 CE Lite of Oneplus 3? Bij samsung werkt het probleemloos. De versie 2 verkochten ze nog bij Orange. Bij Proximus/Youfone werkt het. Base eerst niet, na update wel. Vroeger bij Oneplus 8 (vlaggeschip) was het niet mogelijk. Technisch werkt VoWIFI/VoLTE

Vraag

• 

Technische vraag

2.1K

4

0

0

• Actie nieuwe abonnees

Ik zie dat nieuwe abonnees bijv een tariefformule kunnen kiezen met levenslang -5 euro. Kunnen "oude" abonnees daar ook op een of andere manier gebruik van maken? Bijvoorbeeld abonnement opzeggen en direct terug klant worden?

Vraag

• 

Producten

2K

4

0

• Geaccepteerde oplossing

Peterschapsactie?

Zijn er bij Hey ook acties als je een vriend aanbrengt als klant? Zoals bij Orange?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

634

1

0

• Simkaart kan niet geactiveerd worden

Ik kan mijn simkaart niet activeren. Na ingeven van sim nr en emailadres vraagt hij de gegevens nog eens na te kijken, maar die kloppen dus. Hoe kan dit snel opgelost raken?

Vraag

• 

Technische vraag

1K

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K