Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Activatie

De activatie duurt nu al 12 uur. Dus ik ben al 12 uur onbereikbaar. Hoe lang gaat dat eigenlijk duren. Dit kan toch niet waar zijn.

Vraag

• 

Technische vraag

1.2K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Simkaart activeren: foutmelding

Beste, Ik krijg steeds de volgende melding —> we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken? Ik weet zeker dat ik alle gegevens correct heb ingevuld! Contact via de chat is een regelrechte ramp. Facebook Messenger ook geen reacties. Groetjes karim

Vraag

• 

Technische vraag

4.3K

4

0

• Simkaart activeren

Best, Ik krijg steeds de volgende melding —> we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken? Ik weet zeker dat ik alle gegevens correct heb ingevuld! Contact via de chat is een regelrechte ramp facebook ook geen reacties. Groetjes Karim

Vraag

• 

Nieuwe structuur

582

1

0

• Geen contact met klantendienst in noodgeval

Ik probeer al een hele dag contact op te nemen met de klantendienst, ik moet mijn vader zijn nummer blokkeren omdat die gisteren zijn toestel kwijtgeraakt is, en zo als ik vaak lees krijg je dagen/weken/maanden geen antwoord, dus ben ik genoodzaakt om mijn domiciliëring te blokkeren, als iemand met

Vraag

• 

Technische vraag

1.7K

2

0

0

• 2de gsm nummer overzetten

Ik probeer al een ganse maand mijn tweede gsm nummer over te zetten. Ik heb na herhaaldelijke pogingen via de chat waar ik nooit een reactie van krijg. Ook al enkele malen een nieuwe aanvraag gedaan om het nummer over te zetten. Iemand enig idee wat ik kan doen om mijn tweede nummer over te zetten?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.2K

1

0

0

• Black Friday - 10 EUR/maand gefactureerd aan 11.50 EUR/maand

Beste, In de week van Black Friday 2023 ben ik ingegaan op de 10 EUR/maand aanbieding. Vandaag (11 december) werd me een eerste factuur na de abonnements-switch (periode: 04/11 - 04/12) met een openstaand bedrag van 11,50 EUR.toegestuurd (factuurnummer: 01725241223) Twee vragen: 1. Het switchen van

Vraag

• 

Producten

681

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K