Discussie
Onterechte SMS naar het buitenland op factuur
Op mijn zoon zijn factuur staan 60 SMS en aangerekend op 2 min naar Oekraëne,Spanje…Een onterecht factuur van over de 60 euro. Gisteren heel de dag per chat proberen de klantendienst te bereiken maar geen reactie. We hebben schrik dat dit nogmaals gaat gebeuren? Iemand een idee hoe we dit kunnen opl
Vraag
•
Technische vraag
1.6K
2
0
Simkaart niet ontvangen
Ik heb een bestelling van een plan gedaan op: 30/11/2023 en heb niets ontvangen. Ik heb orange gebeld en zij zeiden dat mijn bestelling is gemarkeerd als fraude. Ik heb op de via chat en instagram geprobeerd contact op te nemen met jullie maar jullie antwoorden gewoon nooit. Ik zou graag mijn bestel
Vraag
•
Producten
720
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Fout bij registratie
Wegens een foutje bij het aanmelden werd ik aangeraden kontakt op te nemen met 080035330,daar werd me gezegd kontakt op te nemen met de HEY site. Gelieve kontakt op te nemen aub,
Vraag
•
Technische vraag
1.4K
1
0
Simkaart niet ontvangen - Geen reactie in de chat.
Beste, Heb op 24/11 twee simkaarten besteld. Nr 1 -> Na meerdere bevestigingsmails was hij enkele dagen later netjes in de post. Deze is sinds vandaag nu ook geactiveerd. Nr 2 -> 1x bevestiging van de order, daarna geen bevestiging dat hij opgestuurd werd. Wacht nog steeds. Gisteren heb ik 6uur in d
Vraag
•
Producten
711
1
0
Simkaart niet ontvangen
Beste, Ik bestelde vorige week zondag (3.12.2023) mijn nieuwe abonnement en ik heb de dag van vandaag nog steeds geen simkaart ontvangen. Wat moet ik nu doen, mijn oud abonnement verloopt bijna! Mvg.
Vraag
•
Nieuwe structuur
501
1
0