Discussie
Eerste factuur voor thuis internet abonnement
Eerste factuur ontvangen en direct prijs 😒 Facturactie periode klopt niet...facturatie periode vanaf 13.11.2023 maar mijn abonnment begon vanaf 27.11.2023 Er is geen prorata berekening toegepast ,dus factuur is totaal niet correct.
Vraag
•
Producten
783
1
0
Mijn begindatum van mijn contract is anders dan de begindatum op de factuur.
Mijn gsmnummer werd op 25 november geactiveerd (ik heb 22 november ingetekend). Maar ik kreeg nu al een factuur voor de periode van 11 november tot 10 december. Met andere woorden wordt ik voor 2 weken te veel gefactureerd. Heel bizar. Ook geen eenmalig iets, want bij 2 van mijn vrienden die op mijn
Vraag
•
Technische vraag
1.3K
2
0
Echte Onbeperkte Data sim kaart eindelijk hier
Heytelecom, Ik merkte dat jullie stilletjes net een echt 100% limiet-loze data only uitgebracht hebben. https://www.heytelecom.be/nl/internet-thuis 150Mbit download, 10 mbit upload. Dat laatste is wel HEEEL traag, zo traag dat het onwerkbaar kan zijn voor mensen die thuis moeten werken met een vpn.
Vraag
•
Internet
3.3K
5
0
Simkaart activeren
Hallo, ik heb mijn nieuwe simkaart juist in de post gekregen maar wanneer ik deze probeer te activeren krijg ik een foutmelding. Ik heb nagekeken of deze juist zijn ingevoerd maar nog steed niets. Ik krijg verder geen reactie in de chat.
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.5K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Overstap vast internet van Orange naar Hey!
Momenteel heb ik vast internet van Orange, echter overwegen wij een overstap naar Hey! Gezien Hey! dezelfde producten en hetzelfde netwerk gebruikt als Orange, is er dan uberhaupt een installatie of nieuwe modem nodig?
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.9K
1
0