Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Vergeet niet de juiste oplossing te kiezen :)

Hallo allemaal, Ik ben terug om jullie eraan te herinneren hoe belangrijk het is om de juiste oplossingen te kiezen. Door de juiste oplossing te valideren, help je andere leden die hetzelfde probleem ervaren als jij. 🙂 Neem gerust een kijkje in dit artikel voor een betere begrip 😉 Tot ziens, Rizla

Vraag

• 

Nieuwe structuur

355

0

0

• My Hey account

Beste Ik heb al herhaaldelijke keren geprobeerd om de klantendienst via chat te contacteren, krijg steeds geen gehoor. Ik zou namelijk graag mijn facturen willen raadplegen, dit kan blijkbaar enkel via het "MyHey account". Het vervelende is nu namelijk dat ik geen account krijg aangemaakt. Graag zou

Vraag

• 

Nieuwe structuur

710

1

0

• Klantendienst onbereikbaar

Ik zit met hetzelfde probleem als hierboven, ik zou graag mijn facturen willen raadplegen zodat ik deze kan betalen. Jammer genoeg is het na herhaaldelijke pogingen nog steeds niet gelukt om een "Hey account" aan te maken. Verschillende malen de klantendienst proberen contacteren via chat, krijg noo

Vraag

• 

Technische vraag

518

1

0

0

• Actie nieuwe abonnees

Wanneer komt er nog eens een 5EU korting actie? Dan schakel ik ook over

Vraag

• 

Promo

522

1

0

• Unable to chat and want to disable the out of bundle services

I'm unable to chat as the chat service button is not clicking. I don't want to have any out of bundle charges, how to disable them? How to reach out to customer service with the mentioned issues?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

645

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Geen internet door omschakeling Orange naar hey!

Dag allen, Ik weet niet of iemand het hier al eerder heeft meegemaakt, maar ik ben dus recent overgeschakeld van Orange naar hey! Men zou mijn internet 4/01 vanop afstand hebben overgeschakeld aangezien ik al bij Orange zat. De geplande afspraak was geannuleerd. Nu heeft Orange gisterenochtend mijn

Vraag

• 

Technische vraag

1.7K

2

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K