Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Nieuw abonnement aanvraagd op 29/11 en nog steeds geen sim kaart ontvangen

Ik heb op 29/11 een nieuw bijkomend abonnement aangevraagd maar nog steeds geen sim kaart ontvangen. Geen reactie op mail of al 2 meerdere keren geprobeerd om via chat iets te vragen maar steeds geen reactie, ook niet 's avonds na een uur wachten!!!!

Vraag

• 

Nieuwe structuur

511

1

0

0

• Ik Kan simkaart niet activeren

Ik kan mijn simkaart niet activeren mijn gegevens kloppen dat ik heb doorgegeven bij het bestellen van de kaart, ben er al 3 weken mee bezig en telkens krijg ik een foutmelding eerst kon ik geen kaart aanvragen nu heb ik plots 2 kaarten aangekregen en geen van de 2 kaarten kan ik activeren

Vraag

• 

Nieuwe structuur

556

1

0

• Onverwacht succes

Hallo, Vanwege het succes van onze hey!-aanbiedingen is de responstijd van onze klantenservice iets langer dan normaal... We doen ons best om iedereen te beantwoorden. Sorry voor het wachten 😞 Aarzel niet om onze FAQ en onze tips and tricks te raadplegen 😉 Rizlaine

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1.1K

1

0

0

• (Nog) geen reactie op FB messenger chat

Ik heb 30 uur geleden 2 vragen gesteld via FB messenger, maar kreeg daar tot op heden nog geen antwoord op. Graag spoedig een reactie.

Vraag

• 

Technische vraag

602

1

0

0

• geen reactie op chat

Beste, Ik krijg steeds de volgende melding —> we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken? Ik weet zeker dat ik alle gegevens correct heb ingevuld! Contact via de chat reageert niet nu al een uur lang en niks in FAQ's. Iemand die mij kan helpen? Wim

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1K

2

0

• Hey Sim pakje niet aangekomen

Hallo, Ik had vorig vrijdag een Hey abonnement aangevraagd. Volgens Bpost zou het pakje van Hey met simkaart op mijn adres geleverd zijn op maandag 11/12/23. Helaas zie ik hier geen pakje, Bpost heeft helemaal niets geleverd oftewel heeft een medebewoner het pakje meegenomen aangezien ik op een appa

Vraag

• 

Nieuwe structuur

606

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K