Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Overstap verloopt moeizaam

Ik heb voor mijn dochter op 29/01/24 een abonnement afgesloten bij Hey-telecom, dit voor de GSM van mijn dochter (welke tot nu toe BASE 0 had). De nieuwe SIM werd snel geleverd, en ik heb deze meteen geactiveerd, doch tot op heden kan zij nog steeds niet bellen of gebeld worden (mobiel internet werk

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3.8K

4

0

0

• sim blokkeren na diefstal. niemand reageert op de chat!!!

ik probeer nu al 40 minuten om iemand te spreken op de chat om mijn gestolen sim te blokkeren. Nochtans zouden jullie bereikbaar moeten zijn volgens jullie website. Dit is niet ok! Heeft er iemand een telefoonnummer naar waar ik kan bellen? Op de website staat het nummer 0800 95 95 5. Maar dat is va

Vraag

• 

Nieuwe structuur

1K

3

0

0

• Fout bij aanvraag

Mijn aanvraag blijkbaar dubbel gedaan, mijn internet is overgezet naar Hey. Maar nu heb ik nog een installateur die zou langskomen binnenkort. Ik probeer toch al een drietal dagen om dit te voorkomen door jullie op de chat te contacteren. Dit loopt telkens fout af. Ik versta niet dat er geen e-mail

Vraag

• 

Technische vraag

1.3K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Hoe kan ik helpdesk/klantendienst contacteren ? Ik vind geen telefoonnummer in myHey lijkt de chatfunctie niets te doen (geen link in de chat-button). Moet ik echt naar de ombudsdienst stappen? Onbegrijpelijk ..

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.2K

1

0

• Domiciliering Facturen

Beste, We hebben juist in onze domicilieringen gekeken van onze bank app en Dylan heeft een abonnement van 20€. Echter zijn er gedurende meer dan een jaar heel hoge bedragen afgegaan, en dit zonder verwittiging of copy van factuur. Kun u dit nakijken, want het is niet fair dat klanten op deze manier

Vraag

• 

Producten

519

1

0

• Overschakelen Orange naar Hey - 3 dagen zonder internet - dringende hulp gevraagd!

Beste, ik zou vandaag overgeschakeld worden van orange naar hey. Internet werd deze ochtend om 9u15 afgesloten, maar is sindsdien nog niet terug opgestart. Via jullie chat kreeg ik na 8u (!) proberen eindelijk iemand te pakken: Aaron van de helpdesk schreef dan dit: ------ Het lijkt er op dat het er

Vraag

• 

Technische vraag

636

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K