Discussie
Geaccepteerde oplossing
Levenslange promo niet geactiveerd
Hallo, Ik heb mijn simkaart geactiveerd en zie in de klantenzone dat de volle prijs zonder korting wordt weergegeven bij dat nummer. Kan de promo van 5 euro per maand (levenslang) worden geactiveerd? Ik heb al verschillende dagen contact gezocht met de klantendienst via de chat maar krijg niemand te
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.4K
1
0
0
geen contact via chat vraag op opsturen sim
Hi Heb de vraag gesteld via chat maar geen reactie zoals hier bij meerdere te lezen is. Ik heb mij op 30/4/24 aangemeld als klant. Dus veronderstel ik dat ik deze week of maand de simkaart moet krijgen niet?
Vraag
•
Technische vraag
419
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Geen mogelijkheid tot contact
Jammer genoeg geen reactie op berichten in de chat ondanks het soms lange wachren en jammer genoeg ook geen andere mogelijkheden. Jammer want als je problemen hebt worden deze niet opgelost. Is er een andere mogelijkheid van contact? Op dit moment moet ik mijn simkaartnummer te weten komen, en op mi
Vraag
•
Nieuwe structuur
808
2
0
0
De overdraging van mijn nummer
Hallo, Ik heb nog geen informatie gekregen of mijn nieuwe sim-kaart gestuurd is. Ik begon het proces van overdraging van Telenet naar Hey. Ik wacht al 3 dagen. De bestelling was op 23.04.2024 gedaan.
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.4K
1
0
0
Hey! Wil mijn factuur niet aanpassen, reageert nergens op en verwijdert mijn berichten hier.
Hallo, Ik ben op reis geweest naar een EU land en heb daar gewoon data verbruiken en sms'n gestuurd, zoals je normaal kan doen in België. Desondanks heeft mijn gsm de mast opgepikt van een niet EU-land. Hierdoor moet ik 60 euro meer betalen dan normaal. Op het moment dat ik dit voor had hebben ze mi
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.1K
3
0
geen connectie met Hey! mogelijk
Sloot op 25/4/2023 een abonnement af: 20 GB+onbeperkt bellen en SMS'en aan 15€ - 5€ levenslange korting. In de berichten die ik krijg vermeldt men steeds kostprijs 15 € en eerste GB extra pas na 6 maanden, daar waar er gepubliceerd staat na 3 maanden. Graag klaarheid !! De chat-functie werkt NIET en
Vraag
•
Nieuwe structuur
461
1
0
0