LindsayBogaert's profile

Beginnend Wegliefhebber

• 

3 Berichten

Geen activatie

Op 18 maart 2025 vroeg ik online een abo aan. Al mijn gegevens correct ingevoerd, ik ging binnen de 24u SMS krijgen dat t actief zou zijn. NIKS zelfs niet na 7 dagen. Dan gebeld. Uitleg: uw simkaartnr is niet correct, ik pas t aan en binnen de 24u is t actief...

Moet ik nu echt in godsnaam 3 keer bellen om een abo actief te krijgen? Ik kom al van orange. Wat is het dan om op te zeggen??? Service: nul komma nul, spijt heb ik

Ervaren Hiker

• 

171 Berichten

Hey @LindsayBogaert,

Als je van Orange komt moet je normaal helemaal geen simkaart activeren of Orange opzeggen. Je blijft je houdige Orange simkaart (fysieke of eSIM) 100% behouden. Hoe kom je hierbij dat je deze moet activeren? Je moet helemaal niks doen, je krijgt normaal binnen 24u een sms'je met het bericht dat je naar hey! bent overgezet. ðŸ˜‰

Als dit antwoord je geholpen heeft, is het belangrijk om dit bericht als oplossing te markeren. ðŸ˜‰

Met vriendelijke groeten,
VossyGamer

Beginnend Wegliefhebber

• 

3 Berichten

En hoe komt t dan dat ik nog steeds geen sms ontving en ze al 2 keer aan de foon zeiden er is technisch probleem met uw overzetting?

En het is nog steeds niet in orde en opzeggen kan ik ook niet.

Gelukkig heb ik 6 jaar in Spanje gewoond en mijn Spaanse Digi abonnement nog. Maar K erger me er dood aan, wsl omdat ik v orange herlaadkaart kom, is hun antwoord steeds, u kan nog herladen. Waarom zou ik voor €20 herladen, als ik een abo voor €5/mnd kan afsluiten?

Nep is t, om nieuwe klanten te lokken en bestaande orange klanten zetten ze in wacht...al 8 dagen.

Straks is opzegtermijn om

Wandelaar

• 

1 Bericht

Hier hetzelfde probleem met order ORD003370131617. Aangevraagd op 26/6, het is nu 1/7 en nog steeds geen overstap van Orange naar Hey!, ook al stond er in de email dat dit binnen 24 uur zou gebeuren. Inmiddels heeft Orange me wel overzet van een werkabonnement naar een prepaid kaart. Contact zoeken met de live agent is onbegonnen werk. Al 3 keer geprobeerd en ongeveer 4 uur naar een 'dood' chatvenster zitten staren.

Moderator

• 

180 Berichten

Hey Steven, soms is de chatbot inderdaad zeer overbelast waardoor antwoorden trager dan normaal komen.
Indien je nog problemen hebt, kan je ons altijd contacteren via sociale media.

Wandelaar

• 

12 Berichten

Jullie contacteren via sociale media... 

Whatsapp... 12u50 zegt de chatbot: ga niet weg...

Chat... 18u25 zegt de chatbot: ga niet weg...

Sociale media 18u17 GEEN ANTWOORD!

HET VERLOOP VAN DEZE POGINGEN DE AFGELOPEN WEEK GA IK U BESPAREN...

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté

• 

357 Berichten

357

• Moderator

•