Wandelaar

• 

3 Berichten

kan niet inloggen om verbruik te checken, klantendienst onbereikbaar

Bericht gekregen over 'verbruik buiten bundel', maar kan niet inloggen in 'my hey' account om te zien wat er aan de hand is. Krijg telkens pagina met 'oops, something went wrong'. 

De klantendienst via chat is een klucht. De bot verstaat niets, en vraagt te wachten tot er een menselijke medewerker opduikt, zonder enige aanwijzing hoe lang dat zal duren. Nu al half uur aan het wachten, geen idee of er nog iemand zal opdagen. Maak gewoon contact via email of contactformulier mogelijk, in plaats van je klanten eindeloos te laten wachten. Zo respectloos.

Wandelaar

• 

4 Berichten

Juist hetzelfde probleem hier! Nr klantendienst 0800 85 519 geraak ik ook niet binnen. Onwaarschijnlijke klucht sinds ik ben overgeschakeld nasr hey. Ik ga veranderen van operator want het is al van bij aanvang een en al slechte communicatie foute facturen niet werkende app en niemand te bereiken...

Wandelaar

• 

4 Berichten

Hier zelfde peobleem. Is al van begin niets dannproblemen bij Hey: slechte communicatie, foutieve informatie en facturen, niemand vast te krijgen via nr 0800 85 519, app die niet werkt...ik verander terug van operator!

Wandelaar

• 

3 Berichten

update: gisteren zes (!) uur gewacht op contact met klantendienst via chat, maar geen enkele reactie. Vandaag weer contact opgenomen, al een uur aan het wachten, maar weer niets. Lijkt erop dat de chat gewoon niet werkt. Heb nu bericht via Messenger gestuurd. Benieuwd of dat zal helpen. Ik heb al veel meegemaakt met klantendiensten van bedrijven maar dit slaat echt alles...

Aspirant Hiker

• 

9 Berichten

Kan het ook niet 

Niet via de app of website als van vrijdag 25/7

Aspirant Wegliefhebber

• 

7 Berichten

Een alternatieve methode bij Hey en Orange:

Budget Check: vorm #5580# op uw toestel en druk daarna op de beltoets. Er verschijnt een menu op het scherm. Kies optie 1 om uw huidige verbruik te kennen.

Aspirant Hiker

• 

9 Berichten

staat nu op de site dat ze eraan werken

Wandelaar

• 

17 Berichten

Het probleem lijkt van de baan, aanmelden werkt weer.

zowel via de app als in de browser

Wandelaar

• 

3 Berichten

Veel dank voor alle updates. Ik kan inderdaad weer in mijn account en verbruik checken, dus probleem opgelost. Blijft wel vreemd dat ik op geen enkele manier in contact kan komen met de klantendienst, ondanks vele pogingen via chatfunctie en via Messenger. 

Loading...