Wandelaar

• 

2 Berichten

internet stabiliteit

Ik heb problemen met de internetstabiliteit in huis, de connectie valt om de paar minuten weg. Dit probleem doet zich al enkele maanden voor, zowel op laptop als digitale tv. Gsm schakelt automatisch over naar data, dus daarop heb ik er minder last van. 

De online chatbot van Hey! is geen hulp, op het einde van het gesprek wordt er gezegd dat het probleem wordt doorgestuurd naar een echt persoon, maar dit gebeurt nooit. Ik heb dit al meerdere keren geprobeerd, er wordt achteraf ook geen contact opgenomen.

Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? 

Bijgevoegd een screenshot van een online stability meter:

Alvast bedankt.

Moderator

• 

252 Berichten

Hallo, ervaar je dit probleem enkel met de wifi, of ook wanneer je de internetkabel gebruikt? .Je kan onze klantenservice ook bereiken via sociale media (Facebook of Instagram).

Wandelaar

• 

2 Berichten

Ik heb geen internet kabel, dus nog niet geprobeerd.

Wandelaar

• 

2 Berichten

Wij hebben hetzelfde probleem. Bij ons ligt het aan de kabel in de straat (gans de straat heeft er last van, zowel Hey als Orange als Telenet klanten). Dus het ligt duidelijk aan die coax kabel van Telenet waarvoor Orange/Hey betaalt maar geen fatsoenlijke service krijgt. Woon jij soms in Bertem of in de buurt ervan?

Loading...