Wandelaar
•
2 Berichten
Factuur gekregen terwijl ik al bij BASE aangesloten
Op 13 Mei 2025 heb ik een poging om van UNDO naar Hey! over te stappen. Die helaas zeer vermoeiend en uiteindelijk mislukt is om de nieuwe nummer te activeren.
Ik ontvant de Hey SIM-Kaart na een week in de birvenbus. Na een poging om de activeren is de oude simkaart UNDO al onmiddelijk uitgeschakelt. Maar de kaart van Hey is na 5 dagen nog steends niet geactiveerd, klantendienst gecontacteerd (die 3 uren heeft gewacht om te antwoorden) en ze zeggen dat de kaart activatie mislukt is en de simkaart is ongeldig verklaart en een nieuwe kaart moet bestellen (ondertussen moet ik al naar Spanje vertrekken zonder werkende Belgische simkaart). Dus hiervoor heb ik 2de poging gedaan om te activeren; Die werd geweigerd omdat ik nog een openstaande factuur van UNDO heeft die ik daardien betaald heb. Op de 3rde poging gedaan om de simkaart te bestellen die uiteindelijk GEEN antwoord kreeg en niets gestuurd heb na een week en ondertussen terug ben van Spanje, klantendienst geprobeerd te contacteren maar na 9 uren heb ik nog steends geen antwoord gekregen). Op dit punt heb ik beslist om op te geven bij Hey aan te sluiten en heb ik beslist om bij BASE aan te sluiten die heel vlot ging.
Dan op 16 Juni kreeg ik plots een e-mail van Hey dat ik een abbonement heeft geactiveered (die eingelijk al een maand geleden al lang moet geactiveerd worden). Terwijl ik al bij de BASE aangesloten waren.
Dan nog is een poging om klantendienst gevraagt om Creditnota te maken maar dan na 9 uren heb ik gewoon geen enkele antwoord gekregen. En dan nog is en nog is komende dagen heb ik geen enkele antwoord gekregen. Facebook messager heb ik ook geprobeerd te sturen 27 Juni maar daar ook kreeg ik geen enkele antwoord.
Vandaag heb ik een herinnering gekregen van de factuur. Maar aangezien ik de MyHey pagina ook niet kan inloggen (de systeem stuurd geen SMS code of Emal code). Is betaling ook zelfs niet mogelijk op de factuur.
Hiervoor vraag ik AUB (ik meen het echt! AUB!!!) om een medewerker van de Hey te kunnen te spreken om:
- Creditnota te maken en de factuur te laten vallen!
- De abbonemnet van de nummer te annuleren
- Mijn nummer te verwijderen van Hey Telecom systeem.
Ik geef dit als laatste kans om de medewerker van Hey Telecom te bereiken. Als dit niet lukt, dan ga ik de klacht indienen bij ombudsdienst. De klantendienst die enkel bereikbaar is via de chat is gewoon een serioeuze ramp!
Met vriendelijke groeten
Liu
Vraag
•
Bijgewerkt
73
1
0

T
TimmyDeckers
Wandelaar
•
Update: Ik heb de klantendienst telefoonnummer gevonden op ene van andere Forums hier. En daar ging redelijk vlot met alles en redelijke korte wachttijd.
0
0