Werkt er eigenlijk iemand op de Hey klantendienst, of is het enkel die bot die mensen aan het lijntje moet houden ?
Na meer dan 3 uur, nog steeds de melding Ga niet weg, mijn collega pakt dit zodadelijk op. 😉
Terwijl op de site van Hey te vinden is dat de antwoordtijd ongeveer 30 seconden is.
Blijkbaar heeft men bij Hey een gans andere definitie van de term "zo dadelijk" dan de meeste mensen.
Ik ben blijkbaar niet alleen met deze klacht, want als ik op de facebook pagina kijk, zie ik bij praktisch iedere post, staan dat de klantendienst een ramp is qua bereikbaarheid
Ik wou de klantendienst kontakteren omdat bij de faktuur de promo voorwaarden van -5 euro, en gratis installatie, niet toegepast werden, maar dat blijkt onmogelijk te zijn.
Ik heb dan maar een klacht ingediend bij de Telecom ombudsman, om langs die weg de zaak recht te zetten.
Ik ben nog niet zo lang klant bij Hey, maar als dit zo blijft duren zal ik ook niet lang klant meer blijven denk ik.
De omschakeling van Orange naar Hey was ook al zo een communicatieve ramp, en liep vertraging op omdat er een afspraak met een technicus moest ingepland worden, volgens de website, en ook volgens de telefonische Orange helpdesk,
terwijl dit helemaal niet nodig was, zowel sim kaart als modem zijn dezelfde gebleven, en er moest uiteindelijk toch geen technicus langskomen.
Vraag
 •Â
BijgewerktÂ
220
3
0
Onze superbijdragers
Meer weergevenVossyGamer
+ nog 8
Ervaren Hiker
 •Â
171 Berichten
171

M
mbbs
+ nog 1
Wandelaar
 •Â
Ondertussen, na 9 uur wachten, nog steeds geen contact van de Hey helpdesk.
Ook geen antwoord op een prive bericht via Facebook.
0
0
B
Bartimix
Wandelaar
 •Â
Hier hetzelfde verhaal....nu 2 uur aan het wachten....
0
M
mbbs
+ nog 1
Wandelaar
 •Â
Nadat ik een bericht gestuurd had dat ik een klacht ingediend had bij de ombudsman voor telecomunicatie, kwam er ineens de reaktie dat ze toch de promovoorwaarden zouden gaan toepassen.
Eerder beweerden ze dat ik geen recht had op de promo, omdat ik volgens hen, 2 dagen na het verlopen van de promo zou besteld hebben, zelfs al had ik hen hun eigen mail gestuurd waaruit bleek dat ik wel degelijk op tijd besteld had, en waarin de promo voorwaarden bevestigd werden.
Blijkbaar moet je eerst klacht indienen bij de ombudsman, vooraleer ze je toch de promo voorwaarden willen geven.
Voor mensen die ook niet geholpen worden door de Hey klantendienst, is het dus aan te raden om ook een klacht in te dienen bij de ombudsman, zodat ze hopelijk de bereikbaarheid van de klantendienst, en hun administratie gaan verbeteren.
https://www.ombudsmantelecom.be/nl/
(bewerkt)
0
0