Garnaal_BE's profile

Wandelaar

• 

2 Berichten

Nieuwe promo Hey! Internet aan 29 euro per maand - bestaande klant

Momenteel ben ik Hey! Internet klant met een korting van 5 euro/maand (34 euro).

Om in te tekenen op de nieuwe promo van 29 euro per maand kunnen bestaande klanten niet overschakelen.

Via de klantendienst geven ze aan het bestaande abonnement op te zeggen en een nieuwe aansluiting te vragen.

Dit wil zeggen alles opsturen naar Hey! om dan een installateur alles opnieuw te laten installeren.

Dit is zowel voor mezelf als voor Hey! veel extra werk en voor hen veel extra kosten.

Iemand in een gelijkaardige situatie of iemand die een oplossing weet?

Alvast bedankt.

Wandelaar

• 

1 Bericht

Dag Garnaal,

Morgen komt hier installateur bij mij thuis. Ook ik heb ingetekend op die 34 euro per maand.

Tot mijn verbazing zie ik nu ook dat het nog eens 5 euro gezakt is.

Ik wil wel eens weten van Hey wat hier nog mogelijk is??

Gr Wim

Moderator

• 

297 Berichten

Hey @Garnaal_BE, Het klopt dat je de promoties ontvangt die van toepassing waren op het moment van je abonnement. Gedurende het jaar organiseren wij verschillende campagnes, waardoor promoties kunnen veranderen. Toen je je abonnement hebt afgesloten, werd de aanbieding van €5 korting levenslang aangeboden. Sommige klanten bijvoorbeeld sluiten internet af op momenten dat er geen promoties lopen en betalen dan het volledige bedrag. We kunnen natuurlijk niet van tevoren informeren wanneer een promotie wordt gelanceerd. Maar inderdaad, promoties hangen af van de periode waarin je je abonnement hebt afgesloten.

Wandelaar

• 

1 Bericht

@Garnaal_BE , ik zit met hetzelfde probleem. reeds langere tijd klant aan 5euro for life, maar zie nu ook dat er 10euro for life is. Ook navraag gedaan maar lijkt niet mogelijk.

@YousraB dit moet toch mogelijk zijn om dit administratief in orde te krijgen. Anders zeggen we op, moet er opnieuw een installateur langskomen en is er papierwerk om het contract af te sluiten en terug een nieuw contract op te starten. Te gek voor woorden eigenlijk.

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté

• 

354 Berichten

354

• Moderator

•