Alles gaat zo traag en na 2 keer een abonnement aan te vragen heb ik nog steeds geen SIM of enige reactie.
Hey,
Ik wil terug overschakelen van Digi, want hun netwerk trekt hier op niet veel, maar ik heb nu al 2 keer via de site, die ook hier en daar fouten geeft bij de aanvraag, een abonnement aangevraagd, maar het komt er nooit door... :-(
De eerste keer op 24 augustus, bevestiging via mail gekregen, maar dan een mail 2 dagen later dat jullie mijn facturatieadres en de betalingsinformatie niet ontvangen hebben, terwijl ik er zeker van ben alles ingevuld te hebben.
Dus op 26 augustus een nieuwe poging gedaan, terug een bevestiging via mail, maar dan dinsdag, een week later een SMS gekregen van Orange dat ze mijn account niet konden activeren omdat ze mijn vorige provider, UNKNOWN, en mijn klantnummer daar niet gekregen hadden en ik binnen 5 dagen moest reageren of mijn aanvraag geannuleerd ging worden. Ik had nochtans terug alles netjes ingevuld. Dan naar dat nummer in de SMS gebeld, dat bleek de helpdesk van Orange te zijn waar ze mij niet konden helpen.
Wat er scheelt aan jullie IT-systemen weet ik niet maar er lopen daar deftig dingen in het honderd.
De enig manier om contact op te nemen is via de chat, maar na gisteren 2 keer meer dan een half uur te moeten wachten zonder antwoord, en vandaag begot 80 minuten heb ik het opgegeven!
Ik zou gewoon graag mijn SIM ontvangen, en dat mag gerust een paar dagen duren, maar dat blijkt maar niet te lukken.
Wat is hier aan te doen?
Groeten,
Wim Cossement
Vraag
•
Bijgewerkt
123
2
0

YousraB
+ nog 15
Moderator
•
Hey @wimpers, is het probleem uiteindelijk opgelost? Heb je de klantendienst kunnen contacteren?
0
0
W
wimpers
Wandelaar
•
Beste @YousraB, ik snap niet hoe dit forum visueel in elkaar steekt, maar normaliter staan antwoorden onder elkaar, dat van jou staat helemaal onderaan de pagina.
Ik heb het opgegeven en ben teruggegaan naar mijn vorige provider Yoin. En ook een paar keer moeten slikken toen ik zag dat jullie USG sponsoren, hopelijk krijgen die sneller gehoor.
0
0