Wandelaar
•
19 Berichten
Nummer technische dienst
Is er een nummer waarop ik deze dienst kan bereiken. Het is vermoeiend om iedere keer via een chatrobot dezelfde vragen te moeten beantwoorden die niet relevant zijn.
Het betreft een defecte tap waarvoor meerdere escalaties zijn opgemaakt. Ondertussen zit ik voor de zoveelste keer al dagenlang zonder internet.

Francis7880
Wandelaar
•
9 Berichten
ze hebben geen telefoon, of je moet er al even lang wachten als bij de bot, als het goed is krijg je misschien eens m antwoord na 2 dagen of zo = klantenservice = NUL , de nieuwe trend
0
0
Thomas
Wandelaar
•
19 Berichten
Update,
Na het bericht van gisterenochtend dat een technieker van Telenet de tap zou herstellen (wat blijkbaar niet gebeurd is), is het doodstil bij Hey.
We gaan het verlengd weekend in zonder internet.
0
0
Francis7880
Wandelaar
•
9 Berichten
Het telefoonnummer is 080085519, je moet wel geduld hebben , en eens proberen in het Frans ook. Ik ben 20 minuten aan de lijn geweest deze morgen, bij ons grote panne, kan nog uren duren, internet op en af.......waarschijnlijk ergens een mast omver geraakt of zo.........
0
Thomas
Wandelaar
•
19 Berichten
Update 2
Ik heb gebeld naar het nummer dat Francis7880 mij gegeven heeft.
Zo te zien kan Orange (Hey) mij geen oplossing geven. Telenet wilt dat een Orange voor de zoveelste keer een meting uitvoert bij mij thuis.
Ik ga echt geen verlof meer nemen voor dit. Een avondtechnieker kunnen ze pas op 31 oktober sturen. Al die tijd moet ik zonder internet zitten. Het is gewoon van het kastje naar de muur.
Wat een dienstverlening!
0
0
Francis7880
Wandelaar
•
9 Berichten
tja vervelend, ik weet ook niet precies wat het probleem is bij jou, hier geen Telenet want Wallonië.
Hier sinds 14:00 geen internet onderbrekingen meer, OEFFF eindelijk goed
0
Thomas
Wandelaar
•
19 Berichten
@Francis7880 Blij dat het voor u in orde is.
Hier ligt de oorzaak aan de tap. Iedere keer is het een welles-nietes discussie tussen Orange en Telenet. De herstellingen zijn ook maar tijdelijk van aard.
Het gevolg is dat we iedere keer weken of zelfs maanden zonder internet zitten.
0
0
Francis7880
Wandelaar
•
9 Berichten
Ik weet wel niet wat je bedoelt met 'de tap' ?? Je zit dus in een gebied waar Telenet de aanvoer beheert, terwijl je een abo hebt bij Hey!
0
0
Thomas
Wandelaar
•
19 Berichten
Update 3
Zo te zien negeert de klantendienst mij.
Ze vragen om een pm te sturen wat ik uiteraard doet. Tot nu toe geen antwoord.
Dit stoort mij, het ongewisse.
De telenet-technieker is donderdag langsgeweest om de tap te herstellen en liet dit weten aan Orange.
Orange heeft het dan nagelaten om mij hierover te informeren, ondanks dat ik een stand van zaken vroeg nadat ik zag dat mijn internet het nog niet deed.
Is het nu zo moeilijk om een klant na een interventie van Telenet even te contacteren of alles in orde is? Als er dan een probleem dan kan er onmiddelijk op ingespeeld worden.
0
0
Thomas
Wandelaar
•
19 Berichten
@Francis7880 Een tap is het grijs bakje aan de straatkant waar de aansluitingen met de huizen voorzien worden.
In Vlaanderen maakt Orange (en dus ook Hey) gebruik van het netwerk van Telenet.
0
0
Francis7880
Wandelaar
•
9 Berichten
ja idd maar je moet gewoon aan de lijn blijven hé, in Vlaanderen werd de lijn verbroken, maar in het Frans had ik wel na volharden een antwoord, dan 2 keren doorgeschakeld en de juiste informatie gekregen dat alles plat lag en ik ook getroffen was, dus je moet volharden, en kijk ook naar de openingsuren voor de hulp via telefoon. Gewoon de vraag om n bericht te sturen negeren.
0
0
Thomas
Wandelaar
•
19 Berichten
@Francis7880 Straks zal ik non-stop bellen tot ze met een oplossing komen die mij bevalt.
0
0
Thomas
Wandelaar
•
19 Berichten
Update 4:
De klantendienst is verschrikkelijk.
Mijn bekabeling is al meerdere malen nagemeten en perfect in orde. De laatste meting was deze woensdag.
De technieker van Telenet echter beweerd dat de tap in orde. Dus er moet opnieuw een technieker van Orange langskomen voor een meting. De klantendienst geen nieuwe escalatie aanmaken voor een technieker van Telenet zonder deze meting ondanks dat de meting van woensdag liet zien dat mijn bekabeling in orde was.
Je wordt als klant van het kastje naar de muur gestuurd.
Voor mij betekent dit minimaal 10 dagen zonder internet.
Pure kafka!
0
0
Thomas
Wandelaar
•
19 Berichten
Update 5
Dag 5 zonder internet.
Bij Hey blijft het oorverdovend stil. Ook niet wanneer ze vragen om een pm te sturen, reageren ze nadien niet.
Bij de klantendienst doen ze wel beloftes maar komen ze deze niet na.
Hey gaat toch met een serieus voorstel moeten komen waarom ik nog klant wenst te blijven nadat dit is opgelost.
0
0
Francis7880
Wandelaar
•
9 Berichten
ja wat je daar allemaal schrijft, kan eigenlijk niet. Heb je wel eens jouw ganse decoder en alle kabels ontkoppeld en heraangesloten ? Welke gemeente woon je ? Is er geen andere netbeheerder ? Heb je helemaal geen signaal of storingen en weinig data (buffering) ?
0
0
Thomas
Wandelaar
•
19 Berichten
@Francis7880 In mijn vorig leven heb ik voor een telecombedrijf gewerkt. De noodzakelijke stappen heb ik reeds meerdere maken uitgevoerd. Ook de techniekers van Orange hebben reeds meerdere malen vastgesteld dat mijn bekabeling in orde is en het probleem zich situeert aan de straatkant. De tap geeft geen of zeer zwak signaal aan mijn aansluiting.
De netwerkbeheerder hier is Wyre, een samenwerking tussen Telenet en Fluvius. Echter is hun nummer de helpdesk van Telenet. Als je met hun contact opneemt dan kunnen ze niets doen. Waarom staat dan deze nummer vermeld als contractnummer bij storingen? Het is wel zo dat de schade aan het netwerk nog steeds hersteld wordt door Telenet-techniekers.
Wat betreft de klantendienst van Hey, een betere opleiding en procedures zijn onmiddelijk nodig. Nu is het echt een ramp.
0