peerweb's profile

Wandelaar

• 

11 Berichten

mysterieus 2de blok 40GB?

Ik heb 160+40GB=€25. In de verbruiksapp wordt eerst het 40GB-blok opgebruikt, dan het 160GB-blok. Het verbruik klopt precies met wat de router vermeldt.
Sinds kort staat er "een 2de 40GB-blok". Desgevraagd meldde de chat dat ik zgz een 40+40-promotie had/heb, dus 160+40+40. Is me totaal onbekend, ik heb de promo 160+40, niks meer. Is prima voor mij.
Het eerste, 'originele' 40GB-blok laat momenteel nog steeds het exacte correcte verbruik zien. 160GB-blok is nog ongebruikt.
Maar dat 2de nieuwe 40GB-blok verbruikt óók data, tegelijkertijd (maar andere update-tijdstippen), allicht van iemand anders? Vooralsnog geen probleem. Maar wat als dat 2de blok "op" is? Gaat 'die andere' dan aan mijn 160+40 knagen?
Ik wacht het af... Maar ik vind het een onduidelijke weergave.

Wandelaar

• 

107 Berichten

Die meters en tellers werken niet altijd goed, blijf het zeker in de gaten houden.

Ikzelf kan ook al 2 maanden mijn internet verbruik niet meer zien, is altijd wel iets die niet werkt ... mja de prijs he ;)

Wandelaar

• 

11 Berichten

Screenshot my-hey en ernaast flybox.

Ik zou volgens hey aan bijna 70gb zitten, de flybox meldt 35gb.

Het is die 2de 40gb-lijn die bizar is.Loopt ongeveer gelijk op met de eerste, andere updatetijdstippen.

Een 160+40+40 promotie heb ik overigens nog nergens gezien.

Vóórdien meldde my-hey steeds vrijwel hetzelfde als de flybox.

Enfin, ik kan altijd dit abonnement opzeggen en terug een 160+40 bestellen indien dat "dubbeltellen" doorgaat als de 2de 40gb opgebruikt is.

(bewerkt)

Moderator

• 

297 Berichten

Hey @peerweb, Er lijkt inderdaad iets raars te gebeuren met je datacounters. De promo is inderdaad 160 GB + 40 GB, dus wat op je contract staat, zou je in je app moeten kunnen zien. Aangezien de tweede 40 GB-counter ineens werd toegevoegd zonder dat je hiervoor geïnformeerd werd (via mail met contract), lijkt het mij niet zo dat je twee keer 40 GB extra op je abonnement hebt. 

Het klopt ook dat het niet mogelijk is om twee counters tegelijk te gebruiken, je eerste counter moet volledig opgebruikt zijn voordat je aan een andere begint. Ik zie ook dat ze niet gelijktijdig worden bijgewerkt. Het lijkt op een technisch probleem met de app, waarbij de extra 40 GB twee keer wordt weergegeven, maar je zou in totaal geen 60 GB hebben verbruikt maar enkel rond de 30 GB. Ik kan dit niet voor je nakijken, aangezien wij geen klantendienst aanbieden. Ik zou je aanraden om in je factuur te controleren of je daadwerkelijk twee keer 40 GB ziet. Als dat niet het geval is, neem dan opnieuw contact op met onze klantendienst en stuur hen zeker de screenshots en factuur als voorbeeld.

Wandelaar

• 

11 Berichten

Factuur is prima. Dus enkel een app-fout.

Toen de chat vorige maal meldde dat ik zgz nóg een +40 had, klikte hij dat chatvenster zelf weg. Ik kon het dus niet capturen. Ik zie er wat tegenop weer in die chat te duiken. Overigens, ik denk dat die mensen zelf ook niet alle informatie krijgen om te antwoorden. Als het blijft zoals nu heb ik er wel vrede mee.

Moderator

• 

297 Berichten

Ze hebben wel toegang tot je factuur en contract, dus ze kunnen nagaan wat je precies in je aanbod krijgt. Ik denk dat het vooral gaat om een misinterpretatie. Maar zoals ik al zei, als je dit wilt laten corrigeren, neem zeker opnieuw contact op met onze klantendienst. ☺️

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K

• Promeneur expérimenté

• 

354 Berichten

354

• Moderator

•